Begynner å tro at han ik går ut pga bråk, skjer jo ikke.. Men skjønner ik hvorfor folk sier detNei. Han går aldri ut for bråk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å tro at han ik går ut pga bråk, skjer jo ikke.. Men skjønner ik hvorfor folk sier detNei. Han går aldri ut for bråk.![]()
Enig. Skjønte ingenting jeg når de sa det er 3 uker igjen???Dødd litt ut? Det har jo fader meg ikke kommet igang engang denne sesongen. Skuffa!
Er det kun 3 uker igjen?Enig. Skjønte ingenting jeg når de sa det er 3 uker igjen???
Haha tenkte det samme når han leste oppHahaha, snakk om å skyte seg selv i foten. Christer altså. Jeg blir gal av å høre på han. Han har ca null "rytme" eller energi i stemmen hans. Helt tragisk å se påHuff, stakkars!
Godt det ikke bare er meg! Og når han sa at han ikke viste om det, nei herregud der tok han jackpotten gittHaha tenkte det samme når han leste opp![]()
Hahaha! Måtte le litt nå. Leste kommentaren din ala Christer style. Huff!Kongen av Paradise... Christer... fra Drammen.... Han snakker like monotont som naturfagslæreren min på ungdomsskolen. Men han dreit seg ut i dag, ja. Skulle bare ... lage litt ... liv.
Tre uker igjen? Hva skal vi finne på etter det liksom!!
Ja jeg tror ikke det er så mye mer. De snakket om det i dag, Martine, Mathias og de. Fikk litt sjokk selv.Er det kun 3 uker igjen?![]()
Paradise hotel Danmark??Tre uker igjen? Hva skal vi finne på etter det liksom!!
Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen der, neiGodt det ikke bare er meg! Og når han sa at han ikke viste om det, nei herregud der tok han jackpotten gittSyns nesten litt synd på han! Haha!
Haha, herlig! Hvor kan man se det?Paradise hotel Danmark??![]()
Danske PH har alltid vært mye verre hehe. De norske er jo ingenting i forholdHaha, herlig! Hvor kan man se det?Hørt at danskene og svenskene er mye værre enn nordmennene
![]()
Hahahaha jaGodt det ikke bare er meg! Og når han sa at han ikke viste om det, nei herregud der tok han jackpotten gittSyns nesten litt synd på han! Haha!
Haha, jeg tenkte på det!Paradise hotel Danmark??![]()
Danske og svenske versjonen av PH er såå mye bedre enn den norskeDanske PH har alltid vært mye verre hehe. De norske er jo ingenting i forholdSett det et par ganger for en god del år siden. Før så kom alltid PH Danmark når den norske versjonen var ferdig. Vet ikke om de gjør sånn enda.
Paradise hotell sverige.. Ser på den også jeg. De er virkelig sprøHahaha! Måtte le litt nå. Leste kommentaren din ala Christer style. Huff!
Synd at sesongen er så kort i år, what to do next?! Hehe, det går seg vel til tenker jeg, men blir litt kjipt egentlig.
Hahaha, er så enig!Digger at Martine sier hu nå liker Elin fordi hun har roet seg, når i realiteten det er Martine som har blitt mer vill![]()
Det tenkte jeg og! Haha, whaat. Ô_oDigger at Martine sier hu nå liker Elin fordi hun har roet seg, når i realiteten det er Martine som har blitt mer vill![]()