Herregud spennende! Jeg har null peiling på hvem som kan ryke siden vi ikke vet hva makten til Martine er. Fler som ser på nå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Så jo CF og Elin gå med bagasje i et klipp?. Der han sa det var krig ectJeg tror ikke hun tørr å ta Fredrik, men tenk om hun da tar CF?! Håper såklart hun tar Mathias!
Ååå?! Det har ikke jeg fått med meg. Jeg heier på CF såNei. Så jo CF og Elin gå med bagasje i et klipp?. Der han sa det var krig ect
Jo, men til syvende og sist må man jo tenke på seg selv.Herregud.. Veldig ironisk at hu sender ut Fredrik for at Sara ikke skal ha 2 gutter der inne. Så er det det hun selv har???? Pierre og Christer?? Noen må få sendt ut Martine snart![]()
Tror hun gjør dumt i å spille såpass åpenlyst. Nå vil jo alle spille ut henne. Som jeg håper de klarerJo, men til syvende og sist må man jo tenke på seg selv.
Ja det er jeg enig i. Men kan på en måte forstå det fra hennes side selv om jeg ikke liker detTror hun gjør dumt i å spille såpass åpenlyst. Nå vil jo alle spille ut henne. Som jeg håper de klarer
Hadde selv valgt 2 gutter til meg i stedet for 2 gutter til en av mine største konkurrenterJo, men til syvende og sist må man jo tenke på seg selv.