Paradise Hotel Norge

Herregud spennende! Jeg har null peiling på hvem som kan ryke siden vi ikke vet hva makten til Martine er. Fler som ser på nå? :)

Ja, hvem ryker i kveld da?
Jeg trur kanskje det blir Fredrik :(

Første gang jeg har sett noen prate sammen sånn før et valg på parseremonien. Faktisk veldig spennende! Håper Martine hører på Pierre!

Være så snill.. La det være Mathias
.men vi så jo CF si at nå ble det krig.. Så er nok fredrik :(

Jeg tror ikke hun tørr å ta Fredrik, men tenk om hun da tar CF?! Håper såklart hun tar Mathias!

Herregud.. Veldig ironisk at hu sender ut Fredrik for at Sara ikke skal ha 2 gutter der inne. Så er det det hun selv har???? Pierre og Christer?? Noen må få sendt ut Martine snart :p

Herregud.. Veldig ironisk at hu sender ut Fredrik for at Sara ikke skal ha 2 gutter der inne. Så er det det hun selv har???? Pierre og Christer?? Noen må få sendt ut Martine snart :p
Jo, men til syvende og sist må man jo tenke på seg selv.

Fader as! Det var rett og slett dårlig gjort.

Tror hun gjør dumt i å spille såpass åpenlyst. Nå vil jo alle spille ut henne. Som jeg håper de klarer
Ja det er jeg enig i. Men kan på en måte forstå det fra hennes side selv om jeg ikke liker det :p

Som Fredrik sa, det var ett smart valg av Martine fordi han hadde jo store planer om å gå for Martine og Pierre. Syns det er underholdende. Ingen jeg spesielt hater nå så jeg følger bare med og ler av alt som skjer :D

Kjipt at Fredrik røyk ut idag, begynte å like han veldig godt.. Kan bli artig å følge med neste uke, nå når det er erklært "krig" og alliansene er mer åpenbare. Jeg håper Martine ryker ut, hun er irriterende å høre/se på.
Skjønner egentlig ikke at Sara er hennes største trussel, Sara sto aldri like sterkt verken med Cf eller Fredrik som Audun og Isabell gjør. De er jo nærmest et par, og de har aldri vært utsatt for noe sammen eller hver for seg!

Hvorfor tror dere Martine skrek i parsermonien i neste uke? Kanskje Isabell eller Pierre ble sendt hjem?

Back
Topp