Jeg fikk vondt i hele meg, samtidig som jeg holdt på å le meg i hjelTryninga til Isabell!! lo meg ihjæl!!!!
Hadde det vært meg så hadde jeg nok hylgrini :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk vondt i hele meg, samtidig som jeg holdt på å le meg i hjelTryninga til Isabell!! lo meg ihjæl!!!!
Jeg åååå, spesielt hvis jeg var full. Og så hadde jeg fiket til Audun ett par gangerJeg fikk vondt i hele meg, samtidig som jeg holdt på å le meg i hjel![]()
Hadde det vært meg så hadde jeg nok hylgrini :/
Jeg også. Sa det i forrige uke alleredeJeg er enda mer sikker på at det er piere og Martine som ender sammen i køysSpennende å se!
Jeg er enda mer sikker på at det er piere og Martine som ender sammen i køysSpennende å
Vil du vite hvem?
Er vel nesten umulig å si når hun spiller den rollen. Kjedelig å sjekke inn på den måten.Hva syns vi om hun nye?
I know. Derfor er den svenske og danske versjonen bedre. Lite prating derEr det ikke morsomt nok at de ikke skjønner "ny uke, nye muligheter"? Hehe![]()
I know. Så mye prat og taktikk på den norske versjonen. Derfor er den svenske og danske versjonen mye mer gøyHerrefred. Kan dem ikke bare drekke, knulle og gi meg noe å le av a. All den drittpraten! ???![]()
Syns litt synd på henne som må spille sånn, hun kommer jo til å få alle rosene på pandoras hvis ikke de gjennomskuer det daEr vel nesten umulig å si når hun spiller den rollen. Kjedelig å sjekke inn på den måten.
Selv om det er et spill, så blir det vanskelig å komme seg inn i gruppen som normal igjen.Syns litt synd på henne som må spille sånn, hun kommer jo til å få alle rosene på pandoras hvis ikke de gjennomskuer det da![]()
Mamma også, og hun er snart 60!Haha hvis det hjelper så ser tanten min på paradise hotell, hun er over 50hun elsker sånne reality program
Er selv 27 og jeg ser på programmet i all hemmelighet hahaha.
Mamma også, og hun er snart 60!
Vi får skrive en samlet klage til tv3 om sendetidene![]()
Martine altså!! Hun kunne godt ha kommet inn igjen med en ny holdning!
"Sara må ut fordi hun henger med Elin og Emilie" dronningen befaler.
Og CF "eg ekkje homo" hahaha oh lord, we get it![]()
Selv om det er et spill, så blir det vanskelig å komme seg inn i gruppen som normal igjen.
Helt utrolig hvordan hun sjefer blir så kvalm!!!! Hahha CF er morsom da
![]()
Og bare for å illustrere at han ikke er homo så går han til Elin "hey ska me ha sex"