Paradise Hotel Norge

Jeg fikk vondt i hele meg, samtidig som jeg holdt på å le meg i hjel :P
Hadde det vært meg så hadde jeg nok hylgrini :/
Jeg åååå, spesielt hvis jeg var full. Og så hadde jeg fiket til Audun ett par ganger :P

Hva syns vi om hun nye?

Ups, tagget feil:p

Herrefred. Kan dem ikke bare drekke, knulle og gi meg noe å le av a. All den drittpraten! ??? :p
I know. Så mye prat og taktikk på den norske versjonen. Derfor er den svenske og danske versjonen mye mer gøy;)

Er vel nesten umulig å si når hun spiller den rollen. Kjedelig å sjekke inn på den måten.
Syns litt synd på henne som må spille sånn, hun kommer jo til å få alle rosene på pandoras hvis ikke de gjennomskuer det da :)

Syns litt synd på henne som må spille sånn, hun kommer jo til å få alle rosene på pandoras hvis ikke de gjennomskuer det da :)
Selv om det er et spill, så blir det vanskelig å komme seg inn i gruppen som normal igjen.

Martine altså!! Hun kunne godt ha kommet inn igjen med en ny holdning!
"Sara må ut fordi hun henger med Elin og Emilie" dronningen befaler.

Og CF "eg ekkje homo" hahaha oh lord, we get it :p

Haha hvis det hjelper så ser tanten min på paradise hotell, hun er over 50 :P hun elsker sånne reality program :P
Er selv 27 og jeg ser på programmet i all hemmelighet hahaha.
Mamma også, og hun er snart 60!

Jeg og svigermoren min ser det =) Så ringes vi og prater om det eller når vi møtes, spørs litt på hva som skjer. Hun er 65 :D Og hun ser alle slike programmer ( mye værre enn meg ) svensk, dansk, robinson, bigbrother, farmen osv ;D Men er artig for mange av vennene mine har sluttet å se det for de har blitt lei eller "for voksne" :P

Martine altså!! Hun kunne godt ha kommet inn igjen med en ny holdning!
"Sara må ut fordi hun henger med Elin og Emilie" dronningen befaler.

Og CF "eg ekkje homo" hahaha oh lord, we get it :p

Helt utrolig hvordan hun sjefer blir så kvalm :p!!!! Hahha CF er morsom da :D

Selv om det er et spill, så blir det vanskelig å komme seg inn i gruppen som normal igjen.

Det tenkte jeg på også, utrolig kjedelig start for henne, selvom det bare er skuespill så blir det liksom helt feil.... Tror ikke hun blir lenge nei

Helt utrolig hvordan hun sjefer blir så kvalm :p!!!! Hahha CF er morsom da :D

Hele den holdningen hennes altså:mad: "tror nok vi må ta en prat med hun nye altså" jævla diktator var det første jeg tenkte:eek: kommer her og skal leke bossy bitch.

Haha "eg heita CF og eg e IKKJE HOMO, eg elska damer":laughing002 Og bare for å illustrere at han ikke er homo så går han til Elin "hey ska me ha sex"
Gutten fikk til og med en egen artikkel i side2 "ingen gutt iker å bli kaldt homofil"

http://www.side2.no/underholdning/--det-er-ingen-gutt-som-nsker-a-bli-kalt-homofil/3422772025.html

Back
Topp