Paradise Hotel Norge

Jeg er sååå klar. Haha. Helt fantastisk å være avhengig av paradise i en alder av 27. Whopwhop. Jaja. Store barn, små gleder :D
Prøv 30 år ;)

Dere som legger dere før PH får ta dere en sånn middagslur som man gjorde i gamle dager, så holder dere dere våkne litt lengre :P

Fatter seriøst ikke hvorfor de absolutt må sende det en time senere enn tidligere.
Er jo så trøtt i den tida at jeg klarer jo nesten bare se med ett øye om gangen :p
Aner ikke :/ Er sesong 7, og nå plutselig skal det sendes en time senere. Vil tro de har mistet mange seere pga det desverre.

Jeg syns dere som ser på viaplay ksn lage en egen tråd, så kan vi som vil få vite hva som skjer :) jeg er så nysgjerrig at jeg leser gjerne spoilere :D
Er det noen som har spoilet noe? Jeg har sett episoden, men venter til den er ferdig på tv med å skravle :)

Er det noen som har spoilet noe? Jeg har sett episoden, men venter til den er ferdig på tv med å skravle :)
Nei ingen. Syns dere er flinke :) var bare frosken som skulle ønske dere spoilet litt :D

Hihi. Jaja. Alt over 22 regnes vel som gammelt av de der inne. Lo meg ihjel når de spurte Audun om han var over 30( i kostyme) og det liksom var sååå gammelt å være over 30. :p
Å jeg husker jeg var ute i studietiden, og ei jeg studerte med ble spurt hvor gammel hun var fordi hun så så gammel ut. Hun var 23 år (og så absolutt ikke gammel ut i det hele tatt) men hun som spurte var bare 16..

Jeg er sååå klar. Haha. Helt fantastisk å være avhengig av paradise i en alder av 27. Whopwhop. Jaja. Store barn, små gleder :D

Haha hvis det hjelper så ser tanten min på paradise hotell, hun er over 50 :P hun elsker sånne reality program :P
Er selv 27 og jeg ser på programmet i all hemmelighet hahaha.

Å jeg husker jeg var ute i studietiden, og ei jeg studerte med ble spurt hvor gammel hun var fordi hun så så gammel ut. Hun var 23 år (og så absolutt ikke gammel ut i det hele tatt) men hun som spurte var bare 16..
Sant. Husker selv hvordan det var. Synes det er skremmende skremmende. Føler meg som en 22 åring ennå. Det er først når jeg skal si hvor gammel jeg er det går opp for meg. Da blir jeg nesten litt redd :o :p

Herrefred. Kan dem ikke bare drekke, knulle og gi meg noe å le av a. All den drittpraten! ??? :p

Til alle dere som virkelig misliker Martine:

Etter at hun så hvordan hun selv oppførte seg, så gikk hun ut i lokalavisen her og virkelig BEKLAGET oppførselen sin, og sa at hun ble direkte flau over seg selv! :) Og dere må for all del ikke glemme at produksjonen klipper til alt dem vil, så dem fremstiller deltakerene helt anderledes enn dem faktisk er :)

Men NÅ, vil jeg ha ut Sara! :D

Back
Topp