Paradise Hotel Norge

Gøy med egen paradise-tråd! :p
Ser det er flere som er glad for at Mads gikk ut, samme her! Var ei stund jeg vurderte å slutte og se på paradise med all sutringa hans :p
Kjipt at Martine kom inn igjen, begynte å like Isabell etter at hun gikk ut da det ble mindre baksnakking, men spørs nå som hun er tilbake.

Og Pierre! Jeg liker han såå godt! elsker at ingen får bestemme over han, og han er god til å gjennomskue de andre :)

En ting som irriterer meg litt, Emilie! Hvorfor vil hun ha Fredrik bak seg? Han er jo på motsatt "lag", og vil bytte henne ut any day med Sara! Hun burde fått Harald bak seg, hadde det ikke vært for Harald og Pierre så hadde hun vært den første jenta som gikk ut. Nå har hun jo mindre folk til å backe seg.

Og nå begynner de vel på 5 paradise-uke, håper virkelig det kommer inn noen nye nå, og ikke bare folk som har blitt sendt ut!

Hehe, *pust* :D

Helt enig, himler med øyna over Emilie hun følger strømmen noe så immari :p hun skyldte Pierre og Harald !!

Fikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.

Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen :)

Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjem :P Jeg liker Mathias :D

Fikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.

Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen :)

Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjem :P Jeg liker Mathias :D
Flink du er som holdt deg unna. Jeg fikk ikke sett episoden samtidig med de andre men måtte følge med her likevel :P Håper hun nye setter litt fart på sakene :)
Syns forøvrig det er litt morsomt at Elin plutselig er så godt likt likevel. Sara skal jo passe på henne ogsånt. Har aldri hatt noe i mot henne, syns hun er søt, men alle (utenom Emilie) hatet henne jo før haha.

Flink du er som holdt deg unna. Jeg fikk ikke sett episoden samtidig med de andre men måtte følge med her likevel :p Håper hun nye setter litt fart på sakene :)
Syns forøvrig det er litt morsomt at Elin plutselig er så godt likt likevel. Sara skal jo passe på henne ogsånt. Har aldri hatt noe i mot henne, syns hun er søt, men alle (utenom Emilie) hatet henne jo før haha.

Ting snur så fort der inne at du får ikke tid til og få det med deg :P Sara vil jo ha ut Martine igjen. Og Martine vil ha ut Sara. Så Sara har valget mellom og være venner med Elin og Emilie, eller være alene :P

Syns også Audun har blitt veeldig kjedelig :P tror han lever litt på den at han var med forrige sesongen :P han må gjøre noe mere ut av seg. Han er lord for pokker, kan ikke han bare gjøre noe sikkelig drittsekk aktig :D come on dude.

Forrige sesong så likte jeg Audun bedre, han var litt mer spennende. Jeg ble aldri klok på han, klarte ikke å skjønne om han tullet eller bare var sånn! I år så føler jeg bare at han har bleknet og prøver for hardt :p

Ting snur så fort der inne at du får ikke tid til og få det med deg :P Sara vil jo ha ut Martine igjen. Og Martine vil ha ut Sara. Så Sara har valget mellom og være venner med Elin og Emilie, eller være alene :P
Hehe stemmer det :D

Haha btw, kanskje Elin dukker opp her inne i oktober/november termingruppen, med mindre hun har fått angrepille :D
Hahahahaha
U made my day :D

Klare for ny uke? Sitter bare å venter på at episoden blir lagt ut på viaplay :P *flaut* haha!

Back
Topp