NeeeiJeg ble sykt glad for at det ikke var han. Han er utdatert nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeeeiJeg ble sykt glad for at det ikke var han. Han er utdatert nå![]()
Gøy med egen paradise-tråd!
Ser det er flere som er glad for at Mads gikk ut, samme her! Var ei stund jeg vurderte å slutte og se på paradise med all sutringa hans
Kjipt at Martine kom inn igjen, begynte å like Isabell etter at hun gikk ut da det ble mindre baksnakking, men spørs nå som hun er tilbake.
Og Pierre! Jeg liker han såå godt! elsker at ingen får bestemme over han, og han er god til å gjennomskue de andre
En ting som irriterer meg litt, Emilie! Hvorfor vil hun ha Fredrik bak seg? Han er jo på motsatt "lag", og vil bytte henne ut any day med Sara! Hun burde fått Harald bak seg, hadde det ikke vært for Harald og Pierre så hadde hun vært den første jenta som gikk ut. Nå har hun jo mindre folk til å backe seg.
Og nå begynner de vel på 5 paradise-uke, håper virkelig det kommer inn noen nye nå, og ikke bare folk som har blitt sendt ut!
Hehe, *pust*![]()
Flink du er som holdt deg unna. Jeg fikk ikke sett episoden samtidig med de andre men måtte følge med her likevelFikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.
Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen
Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjemJeg liker Mathias
![]()
Flink du er som holdt deg unna. Jeg fikk ikke sett episoden samtidig med de andre men måtte følge med her likevelHåper hun nye setter litt fart på sakene
Syns forøvrig det er litt morsomt at Elin plutselig er så godt likt likevel. Sara skal jo passe på henne ogsånt. Har aldri hatt noe i mot henne, syns hun er søt, men alle (utenom Emilie) hatet henne jo før haha.
Fikk ikke sett torsdagens episode før fredagen :O Så har måtte være litt vekke herifra.
Men ja. ÆSJ Martine. Skjønte at det var henne da etter som at hun ble ofret og det var skrekk uke. Men uansett. Jeg liker ikke henne. Hun kan reise hjem igjen
Audun syntes jeg er mega kjedelig i forhold til forrige sesong. Han var mye gøyere når han ikke hadde "dame" der inne. Isabell er en idiot. Hun har vært veldig anonym uten Martine, som må være flaut for henne og se selv på tv. Harald gjør meg ingenting at reiste hjemJeg liker Mathias
![]()
Hehe stemmer detTing snur så fort der inne at du får ikke tid til og få det med degSara vil jo ha ut Martine igjen. Og Martine vil ha ut Sara. Så Sara har valget mellom og være venner med Elin og Emilie, eller være alene
![]()
HahahahahaHaha btw, kanskje Elin dukker opp her inne i oktober/november termingruppen, med mindre hun har fått angrepille![]()
Syns han er den fineste der inne, og mye av det er pga personligheten hansBare jeg som synes SF er søt? "TJUKKE? ". Hihi
Jaaa. Han virker herlig og morsomSyns han er den fineste der inne, og mye av det er pga personligheten hans![]()
CFJaaa. Han virker herlig og morsomEr det sf eller cf btw?
![]()
Bare jeg som synes SF er søt? "TJUKKE? ". Hihi
Haha. Jeg ser det også på Viaplay, da gjør jeg det i hemmelighetKlare for ny uke? Sitter bare å venter på at episoden blir lagt ut på viaplay*flaut* haha!
Klare for ny uke? Sitter bare å venter på at episoden blir lagt ut på viaplay*flaut* haha!
Den skal være ute kl 15 hver dag utenom torsdagvet du når den kommer?Er veldig klar!
![]()