Paradise Hotel Norge

Gutta på solo våkner opp til "murder" på vinduet og får litt noia. Ingen kan stave murder baklengs, men Pierre klarer det til slutt. Solo får ett brev hvor de får beskjed om å stjele våpenet til de andre guttene, den som klarer det redder seg selv. Gutta blir litt sånn "Shit åssen skal vi klare det". Så blir det dagsfylla, og Fredrik er ekstremt opptatt av å bade. Mads og Pierre løper da opp til rommet hans, og Pierre får tak i pistolen hans. Mads blir litt sur (ser vi etterpå). Fredrik blir redd når han oppdager at våpenet er borte, han har ikke fått brukt noen av klærne han hadde med seg og kan ikke sjekke ut for andre gang. Det er jo ingen som kommer inn 3 ganger.. "Eller jo, Ann Mariell gjorde jo det". På kvelden så får Pierre byttet ut seg selv mot Fredrik, så nå står det mellom Mathias, Mads og Fredrik - hvem blir myrdet. De andre skal gi våpen/gift til en av de tre. Pierre gir til Mads og Mads føler seg nok en gang dolket i ryggen. Emilie, Audun og CF gir også til Mads. Sara og Isabell gir til Mathias (shocker).
Mads må hjem, og konkluderer med at ALT ER MATHIAS SIN FEIL!! Og at man ikke kan stole på noen på PH (han har ikke lært noe på 7 sesonger, hvertfall ;) )
Tuuuusen takk :D gla for at det var Mads som måtte ut! For en raring. Pierre er jo eneste eyecandy i mine øyne, så glad for at han ble :)

Jeg håper det er en helt ny jente. Kommer nok inn med imunitet, så hun ikke ryker igjen på torsdag :P haha.

LA OSS SPRETTE CHAMPISEN! Mads er ute! Håper virkelig ikke at han er en av dem som kommer seg inn igjen på hotellet. Da blir jeg lei meg.

Jeg stemmer for ny jente! De to jentene som har røket, er ikke noe spesielt og samle på :P

Jeg håper det er en helt ny jente. Kommer nok inn med imunitet, så hun ikke ryker igjen på torsdag :p haha.

LA OSS SPRETTE CHAMPISEN! Mads er ute! Håper virkelig ikke at han er en av dem som kommer seg inn igjen på hotellet. Da blir jeg lei meg.

Jeg stemmer for ny jente! De to jentene som har røket, er ikke noe spesielt og samle på :p
Enig med ny jente:D

6 min igjen:p noe positivt med å holde sengen:D

Håper også på ny jente! Litt kjedelig om Martine kommer inn igjen allerede.

Er så spent på hvem som kommer inn i kveld!! Hater at jeg må vente på tv3play! Håper noen oppdaterer her så fort dere har sett :)

Og Mats ja, godt å bli kvitt han! For en sytepave. Det ER faktisk et spill!

Er så spent på hvem som kommer inn i kveld!! Hater at jeg må vente på tv3play! Håper noen oppdaterer her så fort dere har sett :)

Og Mats ja, godt å bli kvitt han! For en sytepave. Det ER faktisk et spill!

Kan du ikke se direkte på tv3play?

Å herregud! Er jo garantert at det er Martine eller Mads som kommer inn igjen tydeligvis! Da kan det hende jeg slutter å se på ass..... :p

Håper noen har lyst til å skrive en oppdatering når det er Ferdig!! :D er på besøk hos min far og han NEKTER å la meg se på TV3! :P

Håper Mads forblir ute av hotellet. Mads er ekkel.

Hvor er alle PH-entusiaster her? Jeg kan ikke se dette alene! o_O

Back
Topp