Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg med i denne trpden jegMå ha litt tidsfordriv på kvelden for å ikke sovne på sofaen og da er paradise perfekt
Men med en baby på 3mnd hender det jeg må se på tv3 play dagen derpåIkke alltid hun er enig i å sove hele kvelden.
Foreløbig heier jeg på Mathias og CF. Har ikke sansen for noen av jentene i grunn. Måtte bli Sarah om jeg måtte velge.
Men vet fra tidligere sesonger at det kan forandre seg flere ganger i løpet av sesongen.
Slenger meg med i denne trpden jegMå ha litt tidsfordriv på kvelden for å ikke sovne på sofaen og da er paradise perfekt
Men med en baby på 3mnd hender det jeg må se på tv3 play dagen derpåIkke alltid hun er enig i å sove hele kvelden.
Foreløbig heier jeg på Mathias og CF. Har ikke sansen for noen av jentene i grunn. Måtte bli Sarah om jeg måtte velge.
Men vet fra tidligere sesonger at det kan forandre seg flere ganger i løpet av sesongen.
Hahah digger Pierre! Logg godt av redmud!
Velkommen skal du væreMathias er min favoritt, CF på en god andre plass. Skulle ønske de to kunne vinne sammen
Av jentene så langt må jeg velge Elin, bare fordi hun rett og slett ikke er så smart. Hun er vært fall ikke flink med ord
Verken på norsk eller svensk
![]()
Hvem har pistolen? Jeg fikk ikke med meg det, og orker ikke spole tilbake.
Hehe! I morgen nynner hun på paradisesangenVi har vel ikke fått vite det? Men jeg aner ikke isåfall, har prøvd å få jentungen til å sove. Så nå ser a på Paradise! Tidlig krøkast!![]()
Haha jaja, ikke verste episoden i dag daVi har vel ikke fått vite det? Men jeg aner ikke isåfall, har prøvd å få jentungen til å sove. Så nå ser a på Paradise! Tidlig krøkast!![]()
Ja bare å joine nåEr det snart ferdig? Så jeg også kan joine![]()
Hehe. Det var en deilig episode i dagJa bare å joine nå![]()