Paradise Hotel Norge

Håper Mads blir myrdet! (I ph altså :P)

Syntes ikke han var mye skjerpa :p heeregud holdt på å le meg ihjel når det var respektløst spørre om et kyss forsi han hadde mista partneren sin dagen før, hahaha
Hæsjtægg kondolerer :P :P

Det håper jeg også! :D Men er så typisk at det er Martine som løper rundt som spøkelset, så forundrer meg ikke om det er Mathias som ryker :(
Håper ikke det er henne. Syns hun kunne være ute et par uker i hvertfall. Passer så dårlig om det er Mathias eller Pierre som ryker.
Men hva med det Triana sier i morgen, at de må oppklare noe??

Blir MEGET flau over oppførselen hennes kjenner jeg!!! :O
Uff ja. Kan hun ikke kutte ut med den nusse-masinga si. Jeg mister lysten på å nusse selv nesten o_O :P

Hun sa jo tross alt når Audun kom inn at hvis noen ikke har lyst på henne så måå hun ha!! Haha, ler.. Samboer jobber med faren hennes, de er heismontører og i et ganske manne miljø dere kan tro de ler :o stakkars

Hun sa jo tross alt når Audun kom inn at hvis noen ikke har lyst på henne så måå hun ha!! Haha, ler.. Samboer jobber med faren hennes, de er heismontører og i et ganske manne miljø dere kan tro de ler :o stakkars
Hehe ja det gjør de nok da ja :D

men det beste var på starten når Audun bare "Hemsedal er ett fylke":laughing021 seriøst jeg døde av latter. Greit de deltagerne ikke er de skarpeste knivene i skuffene, men ærlig talt.:laughing002
Uff ja, blir nok noen gullkorn innen geografi og ikke minst historie i år også o_O

Back
Topp