Har virkelig sansen for Pierre asså. Heheh! Ting snur fort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også!Håper Mads blir myrdet! (I ph altså)
Virker som han skjerpet seg litt nå![]()
Har virkelig sansen for Pierre asså. Heheh! Ting snur fort![]()
Blir MEGET flau over oppførselen hennes kjenner jeg!!! :OBare jeg som syntes Emilie begynner bli farlig desp på gutta? Haha
Hæsjtægg kondolererSyntes ikke han var mye skjerpaheeregud holdt på å le meg ihjel når det var respektløst spørre om et kyss forsi han hadde mista partneren sin dagen før, hahaha
Bare jeg som syntes Emilie begynner bli farlig desp på gutta? Haha
Uff ja. Kan hun ikke kutte ut med den nusse-masinga si. Jeg mister lysten på å nusse selv nestenBlir MEGET flau over oppførselen hennes kjenner jeg!!! :O
Håper ikke det er henne. Syns hun kunne være ute et par uker i hvertfall. Passer så dårlig om det er Mathias eller Pierre som ryker.Det håper jeg også!Men er så typisk at det er Martine som løper rundt som spøkelset, så forundrer meg ikke om det er Mathias som ryker
![]()
Blir MEGET flau over oppførselen hennes kjenner jeg!!! :O
Uff ja. Kan hun ikke kutte ut med den nusse-masinga si. Jeg mister lysten på å nusse selv nesten![]()
![]()
Den var herligHæsjtægg kondolerer![]()
![]()
Hehe ja det gjør de nok da jaHun sa jo tross alt når Audun kom inn at hvis noen ikke har lyst på henne så måå hun ha!! Haha, ler.. Samboer jobber med faren hennes, de er heismontører og i et ganske manne miljø dere kan tro de lerstakkars
Hehe ja det gjør de nok da ja![]()
Bare jeg som syntes Emilie begynner bli farlig desp på gutta? Haha
Hahah herregud det er bare flaut! "Ingen vil kysse meg"får lyst til å riste henne og si "skjerp deg jente"
men det beste var på starten når Audun bare "Hemsedal er ett fylke"Jeg også![]()
seriøst jeg døde av latter. Greit de deltagerne ikke er de skarpeste knivene i skuffene, men ærlig talt.
Uff ja, blir nok noen gullkorn innen geografi og ikke minst historie i år ogsåmen det beste var på starten når Audun bare "Hemsedal er ett fylke"seriøst jeg døde av latter. Greit de deltagerne ikke er de skarpeste knivene i skuffene, men ærlig talt.
![]()
Uff ja, blir nok noen gullkorn innen geografi og ikke minst historie i år også![]()
da lo jeg godt.