Aprikosblomst
Elsker forumet
Tror nok Martine kommer inn igjen ila sesongen... Produksjonen tar ALLTID inn slike folk igjen for å skape drama aka god tv
og på instagrambildene er hun INSANE brun, så det kan tenkes 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror Martine kommer tilbake jeg. "Murder she wrote" + T sitt utsagn om en gammal kjenning. To jenter som har gått ut, og Tina var jo ikke noe show.
Dog håper jeg at det er en deltager fra tidligere sesonger![]()
Jeg også tror detTror nok Martine kommer inn igjen ila sesongen... Produksjonen tar ALLTID inn slike folk igjen for å skape drama aka god tvog på instagrambildene er hun INSANE brun, så det kan tenkes
![]()
Jeg også tror det![]()
Ja, men jeg har egentlig tenkt at det kommer en gutt, og at Mathias og Mads fortsetter å være partnere. En fiffig vri hehe. Men vi får seBlir spennende å se, tror allerede hun kanskje kommer tilbake i neste uke, for da har to av gutta mulighet til "å vekke en død gjest"![]()
Enig! Tror også hun kommer inn igjen
Tror også Fredrik (han som gikk tidlig i sesongen av det svarte laget) kommer tilbake. Har sett priview der han sier "jeg meldte meg ikke paradise for å snu i døra" - og det ser ut som det er poolparty når han sier det, noe som det ikke har vært enda. Kan kanskje tenkes at det er han som er spøkelset som kommer i neste uke?![]()
Ja jeg tror absolutt han kommer inn igjen neste uke
Fredrik blir den døde gjesten som blir vekka![]()
Tror nok Martine kommer inn igjen ila sesongen... Produksjonen tar ALLTID inn slike folk igjen for å skape drama aka god tvog på instagrambildene er hun INSANE brun, så det kan tenkes
![]()
Dem reiser vel ikke tilbake til Norge uansett gjør dem det a? Blir ikke alle der til produksjonen er ferdig?
Dem reiser vel ikke tilbake til Norge uansett gjør dem det a? Blir ikke alle der til produksjonen er ferdig?
Jeg så henne på live sendingen i går, og fikk ett helt annet inntrykk av henne i går enn i serien.Jeg tror Martine kommer inn igjen, men ikke dagen etter hun røk ut. Ikke en gang Ann Marielle kom SÅ fort inn igjenGikk vært fall to
Om Martine kommer inn igjen, håper jeg hun skjerper seg. Hun har jo gått ut i se og hør og sagt hun er flau over oppførselen sin.
Jepp. Han kan dra. Selvfølgelig blir folk sure når ikke ting går deres vei, men de bør klare å sette seg inn i andres situasjon. Sier jo seg selv at han ikke sendte hjem Elin eller Emilie, og da ville isdronningene blitt kjempe sure uansett hvem av de tre det ble. Forhåpentligvis så ser de vel den etterhvert.synes måten folk behandlet Mathias på etter parsermonien var rett og slett dårlig gjort, fikk litt vondt av den. !
Mads e ei jente som burde forlatt hotellet! Liker han minst av alle!
synes måten folk behandlet Mathias på etter parsermonien var rett og slett dårlig gjort, fikk litt vondt av den. !
Mads e ei jente som burde forlatt hotellet! Liker han minst av alle!