Paradise Hotel Norge

Tror nok Martine kommer inn igjen ila sesongen... Produksjonen tar ALLTID inn slike folk igjen for å skape drama aka god tv ;) og på instagrambildene er hun INSANE brun, så det kan tenkes :)

Jeg tror Martine kommer tilbake jeg. "Murder she wrote" + T sitt utsagn om en gammal kjenning. To jenter som har gått ut, og Tina var jo ikke noe show.
Dog håper jeg at det er en deltager fra tidligere sesonger :p

Enig! Tror også hun kommer inn igjen :)
Tror også Fredrik (han som gikk tidlig i sesongen av det svarte laget) kommer tilbake. Har sett priview der han sier "jeg meldte meg ikke paradise for å snu i døra" - og det ser ut som det er poolparty når han sier det, noe som det ikke har vært enda. Kan kanskje tenkes at det er han som er spøkelset som kommer i neste uke? :)

Tror nok Martine kommer inn igjen ila sesongen... Produksjonen tar ALLTID inn slike folk igjen for å skape drama aka god tv ;) og på instagrambildene er hun INSANE brun, så det kan tenkes :)
Jeg også tror det :D

Blir spennende å se, tror allerede hun kanskje kommer tilbake i neste uke, for da har to av gutta mulighet til "å vekke en død gjest" :)
Ja, men jeg har egentlig tenkt at det kommer en gutt, og at Mathias og Mads fortsetter å være partnere. En fiffig vri hehe. Men vi får se :) jeg er så dårlig på å gjette :P

Enig! Tror også hun kommer inn igjen :)
Tror også Fredrik (han som gikk tidlig i sesongen av det svarte laget) kommer tilbake. Har sett priview der han sier "jeg meldte meg ikke paradise for å snu i døra" - og det ser ut som det er poolparty når han sier det, noe som det ikke har vært enda. Kan kanskje tenkes at det er han som er spøkelset som kommer i neste uke? :)

Ja jeg tror absolutt han kommer inn igjen neste uke :D
Fredrik blir den døde gjesten som blir vekka :D

Håper ikke Martine kommer tilbake, men frykter det! Trianna nevnte aldri noe om at hun måtte reise hjem(som hun bruker), kun at hun måtte sjekke ut.. Ish, jeg er såå lei av Martine :p

Dem reiser vel ikke tilbake til Norge uansett gjør dem det a? Blir ikke alle der til produksjonen er ferdig?

Dem reiser vel ikke tilbake til Norge uansett gjør dem det a? Blir ikke alle der til produksjonen er ferdig?

Virker som noen n reiser, og noen blir. Er nok litt bestemt av produksjonen ift hvem det er.
I fjor dro iallefall Siri og Casper og gjengen hjem, og året før dro Amir, Ariel og gjengen hjem, for de dro på sydentur sammen etter at de sjekka ut av hotellet, mens innspillingen fortsatt var :)

Det har jeg og hørt, da vet jo folk som kjenner dem at dem har røket ut.. Har også hørt at når dem ryker ut så jobber dem bak kamera, men er jo ikke sikkert det er sant :)

Jeg tror Martine kommer inn igjen, men ikke dagen etter hun røk ut. Ikke en gang Ann Marielle kom SÅ fort inn igjen :P Gikk vært fall to :P Om Martine kommer inn igjen, håper jeg hun skjerper seg. Hun har jo gått ut i se og hør og sagt hun er flau over oppførselen sin.

Jeg tror Martine kommer inn igjen, men ikke dagen etter hun røk ut. Ikke en gang Ann Marielle kom SÅ fort inn igjen :P Gikk vært fall to :P Om Martine kommer inn igjen, håper jeg hun skjerper seg. Hun har jo gått ut i se og hør og sagt hun er flau over oppførselen sin.
Jeg så henne på live sendingen i går, og fikk ett helt annet inntrykk av henne i går enn i serien.
Kanskje Martine bestemmer hvem som skal få murder på døra, siden det er murder she wrote, men at hun ikke kommer inn med det første? Hmmm

synes måten folk behandlet Mathias på etter parsermonien var rett og slett dårlig gjort, fikk litt vondt av den. !

Mads e ei jente som burde forlatt hotellet! Liker han minst av alle!

synes måten folk behandlet Mathias på etter parsermonien var rett og slett dårlig gjort, fikk litt vondt av den. !

Jepp. Han kan dra. Selvfølgelig blir folk sure når ikke ting går deres vei, men de bør klare å sette seg inn i andres situasjon. Sier jo seg selv at han ikke sendte hjem Elin eller Emilie, og da ville isdronningene blitt kjempe sure uansett hvem av de tre det ble. Forhåpentligvis så ser de vel den etterhvert.
Men han sa på kamera hvorfor han valgte Martine, kunne han ikke bare si det til de også? Eller sa han det og jeg bare ikke hørte det? Liker Mathias jeg!

Syns valget til Mathias var ett bra og ærlig valg, forklaringen hans var ganske god :)
Sier litt om de andre når de ikke tåler at folk går imot dem :P

Omg Mads!!! Lille unge, "skal bevise for de der hjemme at jeg kan klare meg på egenhånd" get your shit together :P man up.

Er dere klare for furte-Mads :D

Jeg tror han bare skjuler sinnet sitt, han skal jo hevne seg. Furteguri :P

Back
Topp