Pannelugg

Hadde det for 30 år siden og klipte pannelugg for to uker siden etter MYE vurdering :oops: Hadde den ned i to dager og nå setter jeg den opp eller til siden med spenner. Mao.. ikke fornøyd og den ble bare irriterende.
 
Har hatt flere ganger, men aldri igjen :) er fint, men blir fort lei og syns det er kjedelig å fly til frisør hele tiden, så har alltid endt med å skamklippe luggen min hjemme :(
 
Hadde sånn type med et par hårstrå i tenårene, digga det da men ikke nå.

Ikke mye tilovers for pannelugg så kommer ikke til å skje her...
 
Var lita men ja har hatt og aldri vanlig pannelugg igjen! Skrå som går fra øyet og nedover går greit da men blir jo ikke helt pannelugg :)
 
Har hatt det før, men er rett og slett mer kledelig uten lugg.
Er mange som klær det, men jeg er ikke en av de :(
 
Har hatt det mange ganger, men den er upraktisk siden den står til alle kanter når man står opp :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Jeg har variert hårfrisyrer oftere enn folk vokser legger!
Ja jeg har hatt pannelugg, senest for to-tre år siden. Begynte å spare den ut da jeg ville sette opp håret til min venninnes sydenbryllup. Så kom mitt bryllup og luggen ble lengre.

Nå vurderer jeg å gå tilbake til bobfriyre med eller uten lugg etter graviditeten.
 
Jeg hadde det for noen år siden,helt forferdelig, fikk knagesår i panna! Jobbet også som telefonselger den gangen,var passe ivrig og svett i samtalene,så hadde "alle elsker Mary" effekt den siste tiden med lugg ;)
 
Hatt flere ganger, både skrå og rett. Kler det, men som flere sier; det er pent så kort tid. Så må den klippes og jeg gidder ikke å fly til frisør for det annenhver uke.
 
Back
Topp