Pannelugg

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har du det?
Har du hatt det tidligere?
Kunne du tenkt deg å prøvd det? :)
 
Nei har ikke nå.

Ja har hatt det før for mange år siden men kledde det ikke siden eg egentlig har krøller når det blir så kort
 
Nei. Hadde da jeg var sånn 4 år, men aldri i mitt voksne liv. Vil slettes ikke prøve det heller.
 
Hadde til jeg var ca 14. Ikke siden.

Lite fristet, jeg har lett krøllet hår, mer krøll dess kortere det er... (var glatt dengang jeg hadde lugg)
 
Har ikke nå nei. Prøvde for en 6-7 år siden, men det var ikke kledelig på meg :p
 
Jeg hadde pannelugg opp til ungdomsskolen. Klipte pannelugg spontant for et halvår siden. Ble litt kult og annerledes, men gikk lei. Så nå er den på vei bort, får den akkurat, så vidt bak øret nå ;)
 
Hadde som liten. Har vurdert å prøve lugg nå, men tør ikke :p
 
Har hatt det... ble bare irritert på det :p
så det er jeg ferdig med gitt :p
 
Hadde det for et år siden ca :p
Driver å sparer til lang igjen
 
Hadde det da jeg var liten og frem til 15 års alderen. Etter det kom den aldri tilbake igjen og kommer nok ikke tilbake med det første:p
 
Har ikke nå. Har hatt det flere ganger fra jeg var liten til voksen.
Har så tykt hår at det ble bare i veien, pluss at håret mitt vokser som ugress så måtte klippe den etter 10 dager etter jeg var hos frisøren.
Drev lenge på med egenklipp, men ble drittlei hele klippingen så sparte til lang lugg.
For 2 år siden var jeg hos frisøren som klippet håret mitt veldig kort (dekte så vidt til midt på ørene), nå har jeg hår nedenfor skuldrene.
I følge de frisørene jeg er hos så blir de visst sjokka over hvor fort håret mitt vokser. Jeg kan ikke ha en frisyre for da må jeg klippe meg minst 2 ganger i mnd.
 
Har hatt pannelugg flere ganger. Skifter mening hver eneste gang jeg får det. Er pent så kort tid, og så blir det bare et irritasjonsmoment. :p
 
Har hatt det og kledde det ikke
 
Back
Topp