Pannelugg

Har hatt det før. Trives ikke med det.
 
Har hatt det og kler det virkelig ikke, ikke liker jeg å ha det heller.
 
Nei det har jeg ikke. Den bare krøller seg når den blir kort.
 
Har hatt. Har ikke nå. Og skal ikke ha :)
 
Hadde det vel da jeg var lita. Men ikke nå, kunne tenkt meg å prøvd for å prøve noe annet og nytt, men de fleste som gjør det angret etterpå sier dem så står foreløpig over ;)
 
Jeg har! Kler ikke å ha lang lugg jeg, blir seende så dratt å sliten ut i ansiktet med det.
 
Har hatt det. Syns det er kult, men et helvete å ordne/style
 
Har klippet det flere ganger, og angrer hver gang. Ikke fordi jeg ikke kler det, men fordi det er så upraktisk med min hårtype. Skal ingenting til før den legger seg stygt og helt inntil panna, blir lett svett under osv. Har generelt vanskelig hår, og har akseptert nå at pannelugg bare ikke er for meg.
 
Har hatt med jevne mellomrom, og skal klikke igjen neste uke! :) elsker lugg! Glatt og stritt hår som er veldig i veien når d henger løst, nå når luggen er lang.
 
Hadde som barn, men aldri hatt det i etterkant. Har hår med svært mye fall og har i tillegg tykt og mye hår. Dermed ikke fint med lugg, gitt ;). Ser ut som ei høysåte!
 
Hadde hele barndommen. En liten periode uten på ungdomsskolen og så kuttet jeg ut når jeg var 16 tror jeg. Fikk med pannelugg da eldste var baby, men sparte den fort ut igjen da jeg synes det ble varmt på sommeren. Så fint ut da, kler både med og uten. Kler vel kanskje med best men...trives best uten
 
Jeg har og elsker det! Litt fordi det er det mest vågale jeg tør å gjøre med håret mitt, og føler da jeg har litt sveis :p har fall/krøller, så avhengig av rettetang når jeg har lugg. Noen ganger lar jeg den vokse ut av latskap, frem til jeg gidder å dra til frisøren igjen.
Føler jeg har høy panne og kler lugg best ;)
 
Har alltid hatt skikkelig kort, kort hår. Nå har jeg spart til skulderlangt med sideskill. Det blir nok ikke pannelugg...
 
Hadde det for en del år siden. Likte det litt, men jeg har så voldsomt med krøller og ble lei av rettetang og å sky regn/vann/fuktig luft som ilden ;)
 
Back
Topp