Jeg er så i tvil mår det gjelder amme bh. Har ikke peiling på hvilken en skal velge. I tillegg gikk jeg fra 70C til 75F ila det første trimesteret og 75F finner jeg ikke i amme bh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så i tvil mår det gjelder amme bh. Har ikke peiling på hvilken en skal velge. I tillegg gikk jeg fra 70C til 75F ila det første trimesteret og 75F finner jeg ikke i amme bh![]()
Jeg er så i tvil mår det gjelder amme bh. Har ikke peiling på hvilken en skal velge. I tillegg gikk jeg fra 70C til 75F ila det første trimesteret og 75F finner jeg ikke i amme bh![]()
Det er uten bøyler jeg ser etter. Hvor fant du Bravado?Kjøp en elastisk uten bøyler til den første tiden (feks Bravado - supergode!!), så kan du heller finne "penere" amme-BH'er senere![]()
Det er uten bøyler jeg ser etter. Hvor fant du Bravado?
Hehe...takk for tips. Skal se om jeg ikke finnerDe selger den mange steder, blant annet på lilleprinsen.no og vitus apotekTror alle i barselgruppa hadde denne ved sist barselperiode
![]()
Får man prøvd dem på apoteket før man kjøper?De selger den mange steder, blant annet på lilleprinsen.no og vitus apotekTror alle i barselgruppa hadde denne ved sist barselperiode
![]()
Bedre for tidlig enn for sent!Jeg er nå i uke 34, og ser rundt omkring her at ting kan skje helt plutselig. Er jeg gal om jeg begynner å pakke baggen nå?![]()
Bedre for tidlig enn for sent!Sier jeg som er i uke 38 om to dager, og har ikke engang en bag å pakke ting ned i...
Nei, det er nettopp det, jeg har ikke født før! Hahah. Jeg er egentlig veldig stressa, men jeg klarer liksom ikke å fokusere stresset på enkelt oppgaver. jeg gjør litt av alt hele tiden, noe som ender med at alt står på hodet, og jeg går og legger meg. Også føler jeg at jeg trenger alt jeg skal ha med på sykehuset. Sånn er jeg når jeg skal reise bort og. Pakker alltid på vei ut døra, for da er jeg sikker på at jeg ikke trenger det før jeg skal dra.Hehemen du har kanskje født før og dermed stresser ikke like mye denne gangen? Jeg er førstegangs så jeg "stresser" nok litt mer med ting. Ikke voldsomt, men vil gjerne være føre var i tilfelle ting skulle skje også
![]()
Nei, det er nettopp det, jeg har ikke født før! Hahah. Jeg er egentlig veldig stressa, men jeg klarer liksom ikke å fokusere stresset på enkelt oppgaver. jeg gjør litt av alt hele tiden, noe som ender med at alt står på hodet, og jeg går og legger meg. Også føler jeg at jeg trenger alt jeg skal ha med på sykehuset. Sånn er jeg når jeg skal reise bort og. Pakker alltid på vei ut døra, for da er jeg sikker på at jeg ikke trenger det før jeg skal dra.
Haha sånn er jeg også! 38+1 og ikke pakket endaNei, det er nettopp det, jeg har ikke født før! Hahah. Jeg er egentlig veldig stressa, men jeg klarer liksom ikke å fokusere stresset på enkelt oppgaver. jeg gjør litt av alt hele tiden, noe som ender med at alt står på hodet, og jeg går og legger meg. Også føler jeg at jeg trenger alt jeg skal ha med på sykehuset. Sånn er jeg når jeg skal reise bort og. Pakker alltid på vei ut døra, for da er jeg sikker på at jeg ikke trenger det før jeg skal dra.
Får man prøvd dem på apoteket før man kjøper?