Ja, uff. Bestilt og glemt. Kan jo ikke spise ute noe sted i sommer pga sv.diabetes og ingen ferietur så har bestilt og glemt prisenWow litt av en pris! Men var utrolig fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, uff. Bestilt og glemt. Kan jo ikke spise ute noe sted i sommer pga sv.diabetes og ingen ferietur så har bestilt og glemt prisenWow litt av en pris! Men var utrolig fin
Uææ, den var skikkelig lekker! Må kanskje smiske med mannenDa har jeg bestilt Birkenstock badesko til å ha med i dusjen på føden og et kjempesøtt sett med morgenkåpe, ammenattkjole og tøflerSynes jeg fortjener det her jeg sitter og stikker meg i fingrene fem ganger om dagen og bare spiser kjedelige ting
Hva synes dere? Er dette praktisk? Det er luker til å åpne på nattkjolen
Vis vedlegget 185776
Vis vedlegget 185777
Synes også den var lekker. Kanskje noe som kan falle i smak hos pappaer ogsåUææ, den var skikkelig lekker! Må kanskje smiske med mannenhadde vel bodd i den der tror jeg
![]()
han prøver så godt han kan stakkar
men har lært nå at fødebagen kan ikke pakkes for tidlig!Jeg skal rett hjem å pakke bagen! Sniker fra september, termin i starten av måneden, men har vært det siste døgnet på føden på grunn av premature rier. Legen her sa at målet var nå å holde mini i magen til uke 35, altså om en måned.
Ante fred og ingen fare i går, å hadde ikke pakket noen ting som resulterte i sambo-pakking, som besto av bukse jeg ikke har brukt siden jeg var i uke 8, inntilsittende tshorte, stringtruse og ingen tannbørstehan prøver så godt han kan stakkar
men har lært nå at fødebagen kan ikke pakkes for tidlig!
![]()
VelfortjentJa, uff. Bestilt og glemt. Kan jo ikke spise ute noe sted i sommer pga sv.diabetes og ingen ferietur så har bestilt og glemt prisen![]()
Hehe, jeg også! Så kan være like greit å bare ha den ferdigHehehe, ja jeg er også redd for at plutselig mannen må pakke bag *ler*Men så er jeg veldig kontrollfreak også da.. Hjelper lite
![]()

Jeg er 35+2 idag ikke pakket og ikke har det klart i hode heller hva jeg skal pakke.
Hva skal dere ha med i bagen?
Takk for tips!Nå er det forresten salg på en del ammeklær på zalandoKjekt å ha med på føden!