Pakket bagen jenter?

Jeg er så i tvil mår det gjelder amme bh. Har ikke peiling på hvilken en skal velge. I tillegg gikk jeg fra 70C til 75F ila det første trimesteret og 75F finner jeg ikke i amme bh:o

Jeg er så i tvil mår det gjelder amme bh. Har ikke peiling på hvilken en skal velge. I tillegg gikk jeg fra 70C til 75F ila det første trimesteret og 75F finner jeg ikke i amme bh:o

Kjøp en elastisk uten bøyler til den første tiden (feks Bravado - supergode!!), så kan du heller finne "penere" amme-BH'er senere ;)

Jeg er nå i uke 34, og ser rundt omkring her at ting kan skje helt plutselig. Er jeg gal om jeg begynner å pakke baggen nå? :p

Bedre for tidlig enn for sent! :D Sier jeg som er i uke 38 om to dager, og har ikke engang en bag å pakke ting ned i...

Hehe :p men du har kanskje født før og dermed stresser ikke like mye denne gangen? Jeg er førstegangs så jeg "stresser" nok litt mer med ting. Ikke voldsomt, men vil gjerne være føre var i tilfelle ting skulle skje også :p

Hehe :p men du har kanskje født før og dermed stresser ikke like mye denne gangen? Jeg er førstegangs så jeg "stresser" nok litt mer med ting. Ikke voldsomt, men vil gjerne være føre var i tilfelle ting skulle skje også :p
Nei, det er nettopp det, jeg har ikke født før! Hahah. Jeg er egentlig veldig stressa, men jeg klarer liksom ikke å fokusere stresset på enkelt oppgaver. jeg gjør litt av alt hele tiden, noe som ender med at alt står på hodet, og jeg går og legger meg. Også føler jeg at jeg trenger alt jeg skal ha med på sykehuset. Sånn er jeg når jeg skal reise bort og. Pakker alltid på vei ut døra, for da er jeg sikker på at jeg ikke trenger det før jeg skal dra.

Nei, det er nettopp det, jeg har ikke født før! Hahah. Jeg er egentlig veldig stressa, men jeg klarer liksom ikke å fokusere stresset på enkelt oppgaver. jeg gjør litt av alt hele tiden, noe som ender med at alt står på hodet, og jeg går og legger meg. Også føler jeg at jeg trenger alt jeg skal ha med på sykehuset. Sånn er jeg når jeg skal reise bort og. Pakker alltid på vei ut døra, for da er jeg sikker på at jeg ikke trenger det før jeg skal dra.

Haha, såpass ja :p da kan jeg skjønne du ikke har fått pakket enda, men det ordner seg nok ;)

Haha sånn er jeg også! 38+1 og ikke pakket enda :p har så mye annet jeg føler jeg må gjøre før!
Så i septembergruppa at de hadde begynt å pakke baggen :o haha

Jeg skulle jo pakke bagen så fort jeg gikk ut i permisjon, men her sitter jeg 37+6 og har fortsatt ikke pakket den:p Men har lagt frem litt hver dag på en benk, så den blir vel ferdig til slutt... Er faktisk litt overrasket over meg selv siden jeg egentlig liker å være tidlig ute med ting, samt at dette er tross alt første gang:o

Det som har havnet i bag'en så langt er tennisballen, 1 amme bh, bæresjal og en lader:p Føler kanskje bag'en blir litt liten, men får se. Er 35+3 så har god tid:D

Nå er fødebagen helt ferdig! Kjøpte "føde slippers" idag :p

Jordmor sa at jeg burde ha med sandaler jeg ikke var redde for, i tilfelle vannet gikk på dem etc, og som jeg kunne dusje i på sykehuset - utelukket å ta med birkenstocksene med andre ord! :p

Jeg er 37+2 idag. Vet sånn ca hva jeg skal ta med i bagen min/samboerens, men har ikke begynt å pakke :p er ikke stresset foreløpig men tenker kanskje å starte på å samle ting i helgen.. :)

Jeg hører til de som ikke tar med for mye. For det første er det liten plass om man får flersengsrom. Har aldri tatt med noe til mannen, han har aldri fått overnatte uansett pga dobbeltrom. Jeg vil hjem igjen så fort det lar seg gjøre. Men slipperser som tåler vann-er et must. Dusje må man uansett liksom☺️☺️☺️

Back
Topp