På'n igjen, og denne gangen for godt!

Vekta lå idag på 78,3kg, altså ned 7,1kg siden begynnelsen av april :happy:
Jeg har også ifølge målebåndet mistet noen cm ila de siste to ukene :D

Måling 14/5
Overarm: 31cm
Rumpe: 108,5cm
Midje: 94,5cm
Mage: 108,5cm
Lår: 67cm høyre, 66cm venstre

Mål 27/5
Overarm: 30,2cm
Rumpe: 107cm
Midje: 91cm
Mage: 105cm
Lår: 65cm høyre, 64cm venstre.

Jeg vet ikke om jeg fikk målt 100% riktig, men uansett så har noe skjedd!! :D
 
Kjempebra! Du er flink altså! Fortsett sånn :D:smiley-bounce016
 
Snikveide meg igjen, 77,4kg. Om den ikke akkurat blir der stabilt akkurat nå, så var det hvertfall gøy å se et nytt tall :D
 
Idag fikk jeg min fitbit i posten, og den er til lading nå:D

Jeg fikk også enda flere dårlige nyheter om pappa. Immunterapien har ikke virket, så den slutter de med. De skal sjekke ut om han kan ta en gentest for å se om kreften har mutasjon som de kanskje har målrettet behandling mot (eller noe slikt).

Han har ikke fått flere svulster i skjelett, men dog en ny i hodet som de ønsker å fjerne med gammakniv. Allerede neste uke, håpet de. Dette er siste sjanse, ellers blir det meste av behandling avsluttet :(

Jeg har så syyyykt lyst til å trøstespise nå!
 
Vekta var også på 77,6 idag, så da er det 700g ned den siste uka :happy:
 
Idag fikk jeg min fitbit i posten, og den er til lading nå:D

Jeg fikk også enda flere dårlige nyheter om pappa. Immunterapien har ikke virket, så den slutter de med. De skal sjekke ut om han kan ta en gentest for å se om kreften har mutasjon som de kanskje har målrettet behandling mot (eller noe slikt).

Han har ikke fått flere svulster i skjelett, men dog en ny i hodet som de ønsker å fjerne med gammakniv. Allerede neste uke, håpet de. Dette er siste sjanse, ellers blir det meste av behandling avsluttet :(

Jeg har så syyyykt lyst til å trøstespise nå!
Jeg blir tom for ord! Så utrolig vondt og trist :( sender deg masse trøst og en ordentlig bamseklem ❤️❤️❤️
 
Utrolig trist å høre om faren din. ❤️ Sender deg en klem :Heartred
 
Idag fikk jeg min fitbit i posten, og den er til lading nå:D

Jeg fikk også enda flere dårlige nyheter om pappa. Immunterapien har ikke virket, så den slutter de med. De skal sjekke ut om han kan ta en gentest for å se om kreften har mutasjon som de kanskje har målrettet behandling mot (eller noe slikt).

Han har ikke fått flere svulster i skjelett, men dog en ny i hodet som de ønsker å fjerne med gammakniv. Allerede neste uke, håpet de. Dette er siste sjanse, ellers blir det meste av behandling avsluttet :(

Jeg har så syyyykt lyst til å trøstespise nå!
Så leit å lese! Vil bare sende deg en stor klem❤️ Håper denne siste behandlingen knuser kreften❤️
 
På tide å fortsette på det som skal bli parkeringsplass, god trening med graving :p
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210608_101733.jpg
    Screenshot_20210608_101733.jpg
    555,9 KB · Visninger: 18
Det der er kjempegod trening det! :D
Det er det virkelig, måtte rett i dusjen:p

Ikveld får jeg besøk av bestevenninnen min. Jeg skal ikke spise følelsene mine slik jeg har gjort tidligere, men har kjøpt inn til pizzasnurrer og popcorn :shy: jeg klarer ikke heeelt å stå imot alt, kjemper hardt om dagen for å ikke dytte innpå all slags godsaker :yuck:
 
Vekta var på 76,2 idag, fra 77,6 forrige fredag. Var godt på do igår kveld da, men uansett fortsetter nedgangen :D til sammen har jeg gått ned 9,2kg siden begynnelsen av april, så stolt av meg selv :p

Sååå trøtt idag. Havnet på 16.000 skritt igår, og litt styrke med gravingen + jeg var på kveldsvakt. Hjemme halv 12, kom meg i seng halv 1 og ungene er i gang kvart over 6 :wacky:

Får prøve å ta mål igjen snart, men lite motivert for det da jeg føler at jeg ikke ser noe forskjell enda :p
 
Imponerende! Du har gjort en kjempeinnsats, og har all grunn til å være stolt av deg selv! :woot:
 
Hva skjer for noe? :eek:
Veide meg idag og vekta viste da 75,2. Ned 1kg siden fredag. Greit nok at vekta varierer fra dag til dag, så det svinger litt.
Og jeg spiser som vanlig, har et par dager hatt problemer med å holde meg innenfor kalorimålet per dag pga jeg har hatt så søtsug :p så hvis jeg skal gå ut fra dagens vekt, så har jeg mistet 10,2kg!
 
Det er kjempebra jobbet! Tenk, ned over 10 kilo! Det er ikke bare-bare altså :joyful:
 
Vekta var idag på 75,4kg og 10kg ned er bekreftet :D (har ligget på rundt det de siste dagene)

I og med at jeg spiste masse god kinamat sammen med pappa igår, så er jeg fornøyd med at det ikke hadde økt noe særlig til idag :p

Men åh, kjenner at kroppen er utkjørt etter denne uka. Jobb mandag, så alene med ungene. Jobb på huset på tirsdag, besøkte pappa et par timer, så alene med ungene. Elektriker hele dagen på onsdag, gravde mens han var der, så alene med ungene. Jobb igår, alene med ungene og deretter besøkte pappa. Var ikke hjemme før nærmere midnatt.

Ungene har styrt litt inatt, så nå kjenner jeg at jeg er sliten. Én dag igjen på jobb (søndag), så er det ferie :happy: den blir nok for det meste brukt på huset, så vi nærmer oss flytting snart!
 
Mistet 8,4cm til jevnt fordelt på de forskjellige målene, så rette veien går det :happy:
Jeg har hatt store problemer med trangen til noe snacks i det siste, merker at dette med pappa påvirker trangen veldig.
Hadde lørdagsgodt igår, kjøpte litt smågodt i bunnen av en pose. Har klart å holde meg til det, spiste heller ikke alt igår. Tok siste rest idag etter en travel dag på jobb, hadde nok kalorier igjen til det :p

Med tanke på mat så lider jeg ingen nød. Men jeg føler at jeg vil knaske på noe, glemme alt som står på og bare nyte godsaker :arghh: hvordan få snudd den tankegangen?
 
Imponert over deg altså!!!!!!!!!!!!
Vektnedgang er skikkelig vanskelig og særlig i tunge perioder i livet, jeg ønsker meg også helst å trøstespise for å glemme det som er tungt/slitsomt.
Heier på deg ❤️
 
Back
Topp