På'n igjen, og denne gangen for godt!

Usj, følte meg så lett til beins litt tidligere, men nå føler jeg meg bare tung igjen. Vet ikke helt hvorfor.
Men arg, hater henget mitt på magen :arghh:

Kostholdet går det forøvrig bra med. Hatt skikkelig sug etter sjokolade de siste dagene, men tatt dag for dag, "kan heller kjøpe imorgen" og skjøvet det en dag frem :p

Tror jeg bare er litt nede fordi jeg er sliten. Igår var det fullt flyttesjau hos pappa og samboeren, så vi var der helt til henting i bhg. Deretter var jeg alene med ungene resten av dagen og de ville ikke slå seg til ro ved legging. Satt derfor inne hos frøkna til hun sovnet da det særlig var hun som laget problemer :p

Skulle ønske jeg kunne knipse og miste 10kg på et blunk, særlig da dette på magen :hilarious:
Hurra for sjokolade-triks! Å ikke spise søtt støtt er et viktig og godt steg – jeg blir utrolig stolt hver gang mannen gafler sjokolade på en hverdag og jeg svarer «nei takk». :joyful:

Men livet skjer og hverdagen har tyngre og lette dager. Og alle «supertriksene» på å gjøre en tung dag lettere er vel sjelden særlig kompatibel med små barn. :hilarious::rolleyes:

Mageslaps er no' dritt! Jeg prøver å ikke tenke på det utover å ha klær som «får det til å dorsvinne». Treningsmessig synes jeg tightsene fra We are fit ser ypperlig ut i så måte, men har foreløpig ikke bestilt fordi det irriterer meg voldsomt at de ikke har en størrelsesguide. :banghead:

Vi får riste av oss de tunge dagene, og utnytte de som gir rom for trening eller lignende maks! :Heartred
 
Hurra for sjokolade-triks! Å ikke spise søtt støtt er et viktig og godt steg – jeg blir utrolig stolt hver gang mannen gafler sjokolade på en hverdag og jeg svarer «nei takk». :joyful:

Men livet skjer og hverdagen har tyngre og lette dager. Og alle «supertriksene» på å gjøre en tung dag lettere er vel sjelden særlig kompatibel med små barn. :hilarious::rolleyes:

Mageslaps er no' dritt! Jeg prøver å ikke tenke på det utover å ha klær som «får det til å dorsvinne». Treningsmessig synes jeg tightsene fra We are fit ser ypperlig ut i så måte, men har foreløpig ikke bestilt fordi det irriterer meg voldsomt at de ikke har en størrelsesguide. :banghead:

Vi får riste av oss de tunge dagene, og utnytte de som gir rom for trening eller lignende maks! :Heartred
Jeg har merket noen av de tunge dagene nå, har krevd litt viljestyrke for å ikke skaffe meg noe godt :p
Tingen er at vi skal til dk idag, der pleier jeg å kose meg litt. Jeg skal fortsatt gjøre det, men i litt mer moderate mengder.

Vekten var idag på 73,4kg (ligget jevnt på det de siste dagene) og jeg har nå gått ned 12kg:eek::D + jeg hadde mistet nesten 10cm på målene til sammen siden midten/slutten av juni :D
 
Jeg har merket noen av de tunge dagene nå, har krevd litt viljestyrke for å ikke skaffe meg noe godt :p
Tingen er at vi skal til dk idag, der pleier jeg å kose meg litt. Jeg skal fortsatt gjøre det, men i litt mer moderate mengder.

Vekten var idag på 73,4kg (ligget jevnt på det de siste dagene) og jeg har nå gått ned 12kg:eek::D + jeg hadde mistet nesten 10cm på målene til sammen siden midten/slutten av juni :D
Det er jo knallbra! :couchpotato:
Og KOS deg i Danmark! Det er lov, herlighet, det er sommerferie bare en gang i året. :smug:
 
Hurra for sjokolade-triks! Å ikke spise søtt støtt er et viktig og godt steg – jeg blir utrolig stolt hver gang mannen gafler sjokolade på en hverdag og jeg svarer «nei takk». :joyful:

Men livet skjer og hverdagen har tyngre og lette dager. Og alle «supertriksene» på å gjøre en tung dag lettere er vel sjelden særlig kompatibel med små barn. :hilarious::rolleyes:

Mageslaps er no' dritt! Jeg prøver å ikke tenke på det utover å ha klær som «får det til å dorsvinne». Treningsmessig synes jeg tightsene fra We are fit ser ypperlig ut i så måte, men har foreløpig ikke bestilt fordi det irriterer meg voldsomt at de ikke har en størrelsesguide. :banghead:

Vi får riste av oss de tunge dagene, og utnytte de som gir rom for trening eller lignende maks! :Heartred

https://www.wearefit.no/pages/storr...FWGMj_Dct0Q8PoIGiq6simh5LFWnThUoaAnVREALw_wcB

Her er størrelsesguiden. Så nåå er det bare å bestille :p
 
Whaaaaat!?!?!?
Herlighet, er jeg helt udugelig eller har du juksa? :rolleyes::D
Men da kan jeg shoppe! :smug:

Hvis jeg synes det er vanskelig å finne størrelsesguide for et merke så pleier jeg bare å google etter det. Så googlet bare "we are fit størrelsesguide" :p og fant ut at de ikke har lang nok tights til meg, så jeg dropper å bestille derfra :hilarious:
 
Hvis jeg synes det er vanskelig å finne størrelsesguide for et merke så pleier jeg bare å google etter det. Så googlet bare "we are fit størrelsesguide" :p og fant ut at de ikke har lang nok tights til meg, så jeg dropper å bestille derfra :hilarious:
Jeg har ikke målt lengden, men ut fra de andre målene kan jeg ikke skjønne hvordan dette skal kunne funke. Ikke bestilt riktig ennå, med andre ord. :joyful:
 
Jeg har kost meg på ferie, nå er vi hjemme igjen :)
Jeg har latt være å telle kalorier, har bare brukt hodet og prioritert kalorier ifht ting jeg har hatt lyst på, ikke bare for å spise noe fordi det er ferie:)

Vekta lå idag på 73,8kg (minste registrert på mobilen er på 73,4 før ferien), så det er absolutt til å leve med :p
 
Jeg har kost meg på ferie, nå er vi hjemme igjen :)
Jeg har latt være å telle kalorier, har bare brukt hodet og prioritert kalorier ifht ting jeg har hatt lyst på, ikke bare for å spise noe fordi det er ferie:)

Vekta lå idag på 73,8kg (minste registrert på mobilen er på 73,4 før ferien), så det er absolutt til å leve med :p
Yey!
 
Så et nytt tall idag :D 72,9kg dog, men likevel et nytt tall :D så får vi se om jeg blir der :)
 
Hurra for nytt tall! Jeg var 100 gram unna nytt tall i dag :p
 
Jeg tror jeg mister mye vann for tida. Drikker lett mellom 2 og 3l om dagen, særlig når jeg har vært på kveldsvakt. Har også vært på 3 kveldsvakter denne uka, som tilsier ingen middag da. Vært nøye ifht at jeg har fått i meg egg, havregrøt osv, når jeg ikke får i meg protein gjennom kjøtt. Føler jeg for det meste har vært mett.

Men idag viser vekta 71,8! Jeg følte meg veeeldig tørst etter en varm natt :p
 
Vekta viste litt mer normalt idag, følte jeg. 72,3 :)
Syntes faktisk det var ubehagelig med tanke på vekta igår, det var ingen grunn for at såpass forsvant fra tirsdag til igår. Så alt i alt fornøyd. Har tross alt tatt av meg til sammen 13kg :D
 
Oioioi, klarte å forspise meg på hjemmelaget pizza (spiste 3stykker og hadde salat ved siden av) :wideyed:
Etter en travel dag på jobb der man kun har fåtr i seg en banan og en muslibar ila dagen, så var jeg skrubbsulten da jeg kom hjem :p

Nå er jeg oppblåst og har vondt i magen :hilarious:
 
Last edited:
Hvis jeg går ut fra høyeste vekt forrige helg og denne (lørdag 24/7 var den på 72,3. Igår var den på 72.) så har jeg gått ned 300g. Forrige fredag veide jeg meg inn til 71,8 og idag 71,4, så noe har jeg gått ned ila uka.

Siden første målingene 14.mai så har jeg mistet ca 40cm, og 13,4kg siden april :eek:
Jeg syntes det har skjedd så lite med tanke på magen, men målte opp det gamle målet og holdt rundt. Og det har definitivt skjedd noe, selv om jeg ikke føler det på meg selv :p
 
Back
Topp