Påmelding til Slankekrigen vinter/vår 2019 - Frist 13.januar

Etternøler her også. Er det mulig å bli med fortsatt?

67 kg. (Egentlig 67,5, men bmikalkulatoren ville kun ha rundt tall)
25,5 i bmi.
Hvis du bruker linken i hovedinnlegget så kan man bruke komma i vekta, men vet det ikke er alle BMI kalkulatorer man kan gjøre det med. Men det er ikke så nøye nå, det er bare for å lage lagene :)
 
Hvis du bruker linken i hovedinnlegget så kan man bruke komma i vekta, men vet det ikke er alle BMI kalkulatorer man kan gjøre det med. Men det er ikke så nøye nå, det er bare for å lage lagene :)

Takk:) 25,72 blir bmi da. Den er god!
 
Fortsatt mulighet enda :) Lager ikke lagene før i løpet av mandagen :)

Flott:)

Har ikke som mål å gå så mye ned i vekt siden jeg ammer, men ønsker å få en mer markert midje og stramme meg opp litt :happy: Og bli sterkere :couchpotato:
 
Oppdaget denne sånn ca 5 timer for sent.
Jeg blir med i heiagjengen:) Jeg nærmer meg uansett mål. Skal bare ned 5 kg til. (Har gått ned 17,3 kg siden 26.08.) I tilfelle noen vil ha med en etternøler som bare skal litt til ned:

Vekt 70,6
BMI 25,16
 
Oppdaget denne sånn ca 5 timer for sent.
Jeg blir med i heiagjengen:) Jeg nærmer meg uansett mål. Skal bare ned 5 kg til. (Har gått ned 17,3 kg siden 26.08.) I tilfelle noen vil ha med en etternøler som bare skal litt til ned:

Vekt 70,6
BMI 25,16
Du er hjertelig velkommen å være med :)
 
.
 
Last edited:
I dag kommer lagene! Wooohooo
 
Er det tilfeldigvis plass til en etternøler? :) har ikke helt fått med meg denne påmeldingen :)
 
Er det tilfeldigvis plass til en etternøler? :) har ikke helt fått med meg denne påmeldingen :)
Det kan du få lov til :)
Du kan melde deg inn hos Tiriltunge :)

Hva er vekt og bmi din nå?
 
Jeg er megatreig og har ikke sett denne før nå! Kan jeg også være med? :hilarious:
Vekt 78 kg
Bmi 28,31
 
Back
Topp