Haha godt det er flere
Samboer er veldig glad i sjiraff brødet herregud var innom 3 coop butikker en gang for å finne det brødet
"Keep looking" kommer han.
Haha, jeg måtte kjøpe det der sjiraffbrødet da jeg såg det igår
Var veldig godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha godt det er flere
Samboer er veldig glad i sjiraff brødet herregud var innom 3 coop butikker en gang for å finne det brødet
"Keep looking" kommer han.
Ikke sant det er døds godt.Haha, jeg måtte kjøpe det der sjiraffbrødet da jeg såg det igår
Var veldig godt da
Ikke sant det er døds godt.
Vi har fått en ny favoritt, frozen brød herregud så godt
Jeg er sikkelig kresen på brød jeg haha.Det har jeg ikke prøvd, men har sett det i butikken
Spiser vanligvis ikke brød, så har liksom ikke gidda å følge med på hva som finnes.. Men nå som mini skulle få prøve skive må jeg jo ut i brødjungelen
Uff..han satte det i halsen igår..fikk gnage på ei skorpe åsså kasta han opp over hele seg (og meg)
Skummelt!
Jeg er sikkelig kresen på brød jeg haha.
Oii nomin stakkars. Gikk det bra? Jeg er så redd for at det skal skje her også. Jeg gir ofte vann ihåp om at det evnt skal skylle ned brødbitene
Ja, gikk bra..men måtte løfte han utav stolen og holde lene han fremover så han fikk det ut
Var ganske ekkelt..
Gubben fikk mer panikk enn meg da..
Her får han også mye vann
Det skjedde her idag og la han på magen og slo i ryggen så kom alt opp igjen men var skikkelig guffent
Ikke sant det er døds godt.
Vi har fått en ny favoritt, frozen brød herregud så godt
Over allt egentlig. Vi har kjøpt det på bunnpris, rema og menyHvor får man kjøpt Frozen brødet?
Aah så bra jeg var å kjøpte frozen brød idag haha så barnslig er jeg