Pålegg på brødskiva

Haha godt det er flere :D
Samboer er veldig glad i sjiraff brødet :p herregud var innom 3 coop butikker en gang for å finne det brødet :eek:
"Keep looking" kommer han.

Haha, jeg måtte kjøpe det der sjiraffbrødet da jeg såg det igår :p
Var veldig godt da :D
 
Ikke sant :eek: det er døds godt.
Vi har fått en ny favoritt, frozen brød :D herregud så godt :eek:

Det har jeg ikke prøvd, men har sett det i butikken :eek:
Spiser vanligvis ikke brød, så har liksom ikke gidda å følge med på hva som finnes.. Men nå som mini skulle få prøve skive må jeg jo ut i brødjungelen :p
Uff..han satte det i halsen igår..fikk gnage på ei skorpe åsså kasta han opp over hele seg (og meg)
Skummelt! :eek:
 
Det har jeg ikke prøvd, men har sett det i butikken :eek:
Spiser vanligvis ikke brød, så har liksom ikke gidda å følge med på hva som finnes.. Men nå som mini skulle få prøve skive må jeg jo ut i brødjungelen :p
Uff..han satte det i halsen igår..fikk gnage på ei skorpe åsså kasta han opp over hele seg (og meg)
Skummelt! :eek:
Jeg er sikkelig kresen på brød jeg :p haha.

Oii :eek: nomin stakkars. Gikk det bra? Jeg er så redd for at det skal skje her også. Jeg gir ofte vann :) ihåp om at det evnt skal skylle ned brødbitene :p
 
Jeg er sikkelig kresen på brød jeg :p haha.

Oii :eek: nomin stakkars. Gikk det bra? Jeg er så redd for at det skal skje her også. Jeg gir ofte vann :) ihåp om at det evnt skal skylle ned brødbitene :p

Ja, gikk bra..men måtte løfte han utav stolen og holde lene han fremover så han fikk det ut :eek:
Var ganske ekkelt..
Gubben fikk mer panikk enn meg da..
Her får han også mye vann :)
 
Ja, gikk bra..men måtte løfte han utav stolen og holde lene han fremover så han fikk det ut :eek:
Var ganske ekkelt..
Gubben fikk mer panikk enn meg da..
Her får han også mye vann :)

Det skjedde her idag og :eek: la han på magen og slo i ryggen så kom alt opp igjen men var skikkelig guffent :eek:
 
Det skjedde her idag og :eek: la han på magen og slo i ryggen så kom alt opp igjen men var skikkelig guffent :eek:

Ja, syns det var ganske ekkelt..
Menmen..de er jo ikke vante til det, så er jo ganske naturlig tenker jeg. Det kommer sikkert til å skje flere ganger og, så må bare følge med :eek:
Min lille brekker seg ganske fort da, skal ikke mye til..
Litt for tykk grøt eller en liten klump eller to er alt som skal til virker det som :eek:
 
Aah så bra :D jeg var å kjøpte frozen brød idag haha :p så barnslig er jeg :p

Mesterbaker'n har forresteb gjort om på brødet sitt, så sikkert noen som har klaget på saltinnholdet.
Neste gang jeg sjekket det var det 0.8g salt og på posen stod det "ny og forbedret" :p
 
Back
Topp