Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøper sånn barnebrød/junior brød nå har vi josefinebrød tror jegHar ikke testa det enda! hvilket brød bruker du?
Vi kjøper sånn barnebrød/junior brød nå har vi josefinebrød tror jeg
Det er mindre salt i de juniorbrødene.
Vi kjøper sånn barnebrød/junior brød nå har vi josefinebrød tror jeg
Det er mindre salt i de juniorbrødene.
Say whaaat?Hvor kjøper du med mindre salt? Jeg sjekket juniorbrødet til mesterbakeren i går, og det var mer salt og sukker i det enn det brødet jeg bruker å kjøpe
Keg har bakt brød et par ganger. Funker flott uten salt og. Men uansett så har man ihvertfall kontroll på saltinnholdetSay whaaat?
Her er det mannen som handler brød faktisk, men jeg skal spørre han
Hvis ikke så har jeg vurdert å bake brød. Med tanke på salt mengden i brødene fra butikken.
Tror jeg skal prøve meg på baking snartKeg har bakt brød et par ganger. Funker flott uten salt og. Men uansett så har man ihvertfall kontroll på saltinnholdet
Største forskjellen var at det ikke var hele korn i det brødet. Innholdet står bakpå papiret, så måtte jo sjekke
Spurte om saltinnholdet da jeg var innom helsestasjonen i dag, og fikk beskjed om at vi trygt kan gi helt vanlig brødTror jeg skal prøve meg på baking snart
Aah så bra jeg var å kjøpte frozen brød idag haha så barnslig er jegSpurte om saltinnholdet da jeg var innom helsestasjonen i dag, og fikk beskjed om at vi trygt kan gi helt vanlig brød
Greit med en unnskyldning til å være barnslig da hihiAah så bra jeg var å kjøpte frozen brød idag haha så barnslig er jeg
21 krGreit med en unnskyldning til å være barnslig da hihi
Hvor mye koster de? Ser for meg at de er dyrere enn vanlige brød fordi de er tiø barn haha
21 kr
Også på bunnpris av alle steder da.
Jeg syns til tider bunnpris har elendig utvalg
Skal ikke nevne babymateb, den hylla er stusselig ass
Høres ut som meg det derAah så bra jeg var å kjøpte frozen brød idag haha så barnslig er jeg
Haha godt det er flereHøres ut som meg det der