Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at det ikke var godtJeg ble overvektig. La på meg 35kilo med minstemann og var oppe i 120kilo... Fikk de vekk igjen altså. Ungen veide 3800.
Men har ingen planer å legge så mye på meg dette svangerskapet. Det var ikke godt.
Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008
-Bonusbarna 2002&2006-
<3 venter sistemann 06.01.2015 <3
Skjønner at det ikke var godthvordan reagerte jordmor/lege på vekta? Er litt redd for spydige kommentarer. ..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes ut som et langt og slitsomt svangerskap! Håper du slipper all den kvalmen denne gangen.Jeg var overvektig i mitt første svangerskap, og med unntak av at jeg var kvalm stort sett døgnet rundt i 9 mnd var det en fin graviditet. Jeg utviklet svangerskapsforgiftning på slutten, men det hadde både mamma og bestemor, så det var vel uunngåelig at jeg skulle få det.. =/
La også på meg ytterligere 25 kg i løpet av de 9 mnd (merkelig hvordan jeg klarte det med så mye spying og kvalme)..
Vesla var rett i underkant av 3 kg når hun ble født 1 dag etter termin.
Jeg har omtrent samme utgangspunkt som starten forrige gang nå, men jeg har IKKE tenkt å legge på meg noenting. Har et mye bedre utgangspunkt og et helt annet kosthold.