Overtidstråden

Da har vi booket inn på pasienthotellet. Var mange overtidskvinner her idag. 2 skulle settes igang og det skulle 3 til på kontroll etter meg. Så det kan hende de får tid til meg senere idag, men kan hende jeg må prøve å ringe føden imorgen. Men det kan også hende jeg må vente til onsdag:inpain: hun sa hun strippet meg godt, og håpet på at det nå ville starte av seg selv. Men det har vi hørt før....
Masse lykke til :)
 
Wohoo :) Kan snart melde meg ut her ;) Gikk fra null tegn til at vannet gikk i natt kl 2, ser ut til at mini kommet på dag 6 eller 7 på overtid :) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det ikke sånn det er :
Godt å høre at det plutselig kan starte uten noen tegn! Masse lykke til :happy: Her er jeg 4 dager over.
 
Wohoo :) Kan snart melde meg ut her ;) Gikk fra null tegn til at vannet gikk i natt kl 2, ser ut til at mini kommet på dag 6 eller 7 på overtid :) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er det ikke sånn det er :
Masse lykke til:)
 
Overtid dag 3, vært våken i hele natt pga heftige murringer. Har det fremdeles, er helt øm i korsryggen. Men blir jo ikke til noe mer. De hadde rett de som sa at nr 3 er en luring☺️
 
Godt å høre at det plutselig kan starte uten noen tegn! Masse lykke til :happy: Her er jeg 4 dager over.
Ja, tenkte det ville være litt oppløftende for mange :D Virker ut som en bedagelig kar som er i magen som har god tid. 11 timer siden vannet gikk, og fremdeles ingen rier :D Får prøve å sove litt, og lade opp til fødselen :)
 
Dag 2 på overtid. Det er jo ikke akkurat mye, men med null tegn og et hormon(sorry meg)helvett i hode, så føles det ut som det har gått en uke allerede. Spesielt når det var vannboom eller fødselsboom i natt. :eek: Heldige!!
 
Dag 2 på overtid. Det er jo ikke akkurat mye, men med null tegn og et hormon(sorry meg)helvett i hode, så føles det ut som det har gått en uke allerede. Spesielt når det var vannboom eller fødselsboom i natt. :eek: Heldige!!
Kommer nok en ny boom snart :D Jeg sa til mannen i går kveld før vi øa oss, at jeg hadde begynt å miste håpet om at noe skulle skje, et par timer senere gikk vannet :D
 
Da har jeg hatt ballong I et par timer. Hadde håpet jeg skulle være så moden at de tok vannet men den gang ei. Håper det ikke tar så alt for lang tid før den evt faller ut.
 
Dag 3 på overtid. Hadde regelmessige rier fra tretiden i natt til sånn ca. halv sju. Så dabba de såklart av. Fikk "endelig" tegn på at noe skjer da, men jeg vil jo ikke ha dette. Jeg vil ha the real deal!!
 
Dag 5 på overtid og ikke mange tegn på fødsel.
 
6 dager over i dag. Skal på trivselskontroll i morgen :) Noen som vet om de sjekker modning og åpning da? Og om de eventuelt stripper?
 
Da melder jeg meg inn her :p første dag på overtid!
 
Back
Topp