Overtidstråden

Haff, 6 dager over og skal på overtidsvurdering på sykehuset i dag. Jeg som IKKE vil settes i gang :-((
 
Føler sånn med dere, og gått over de to siste gangene selv. Denne gangen var det ille. Håpet dere klarer å holde motet oppe, selv om man mest vil låse seg inne og gråte ❤️
 
Termin igår, så nå er jeg her :p Føler ikke at hun kommer ut med det første, heller..
 
De er noen luringer disse bebisene!! Overtid dag 4 her og ingen fødsel i sikte. Tålmodighet har jeg ikke hatt de siste ukene.. dagene går så fryktelig sakte :arghh:
 
Dag 3 nå.. Kjennes ut som det aldri blir å skje! Hva skal man finne pååå? Mest lyst å dra på jobb bare for å få dagene til å gå :p
 
Dag 3 nå.. Kjennes ut som det aldri blir å skje! Hva skal man finne pååå? Mest lyst å dra på jobb bare for å få dagene til å gå :p
Vel.. idag har jeg gått to lange turer med bikkja. Rengjort hele huset, tatt et langt bad og rydda i hagen.. må vel lære meg å strikke eller noe håndarbeid for nå er det ikke mer å gjøre her :confused:
 
Vel.. idag har jeg gått to lange turer med bikkja. Rengjort hele huset, tatt et langt bad og rydda i hagen.. må vel lære meg å strikke eller noe håndarbeid for nå er det ikke mer å gjøre her :confused:
Så flink du er :) har gått en liiitt lang tur med bikkja også har jeg rydda her. Driver å strikker klompelompe teppe til mini.. Men det blir jo aaaaldri ferdig haha
 
Jeg heier på dere jenter, og dere har all min sympati ❤️:love022
Og jeg heier på dere alle sammen i siste innspurt :happy093.
Jeg vet så utrolig godt hvordan det er, og være på overtid. Har gjort det 5 ganger, og på det lengste i 15 dager:sick009
Nå får vi heldigvis normalt ikke gå så lenge. Det fikk i alle fall jeg beskjed om av fastlegen min :) Hun sa det nå var 11. dager.
 
Jeg heier på dere jenter, og dere har all min sympati ❤️:love022
Og jeg heier på dere alle sammen i siste innspurt :happy093.
Jeg vet så utrolig godt hvordan det er, og være på overtid. Har gjort det 5 ganger, og på det lengste i 15 dager:sick009
Nå får vi heldigvis normalt ikke gå så lenge. Det fikk i alle fall jeg beskjed om av fastlegen min :) Hun sa det nå var 11. dager.
Jordmor sa 11 til meg. Er neste søndag det. Man blir vel ikke satt igang på en søndag? Blir det mandag eller fredag da? Jeg skal nok prøve å grine meg til igangsetting på overtidskontroll nå på onsdag. Om så bare en runde klyster for å prøve å få fart på sakene. Er så leeeei
 
Er det 11 dager som er grensen nå så blir det senest 07.09 her da...
Gud hvor jeg håper ting skjer av seg selv her før det!
 
Jordmor sa 11 til meg. Er neste søndag det. Man blir vel ikke satt igang på en søndag? Blir det mandag eller fredag da? Jeg skal nok prøve å grine meg til igangsetting på overtidskontroll nå på onsdag. Om så bare en runde klyster for å prøve å få fart på sakene. Er så leeeei
Stor klem til deg ❤️ Føler med deg!
 
Fikk beskjed om senest 12.dagen over (ble satt igang selv nå 12.dagen over) men er vel sikkert forskjell på sykehusene og ikke minst kapasitet. Føler med dere så alt for godt, og håper dere alle snart er I mål!!:dummy1::dummy:
 
Termin +2 og har mensensmerter nesten døgnet rundt.. Likevel er det nesten som litt av utålmodigheten har forsvunnet siden jeg er så lei, og jeg har innstilt meg på at det blir septemberbaby..
 
Termin +2 og har mensensmerter nesten døgnet rundt.. Likevel er det nesten som litt av utålmodigheten har forsvunnet siden jeg er så lei, og jeg har innstilt meg på at det blir septemberbaby..
Der har jeg endelig begynt å komme selv.. med unntak av noen desperate øyeblikk i døgnet hvor alt er fælt og tårene presser på. Har til og med skrevet i september gruppa. Milepæl? :p
 
Back
Topp