Overtidstråden

Ja da hører jeg vel til her jeg også....termin i går og ingen baby. Hadde antydninger til litt ubehagelige kynnere i går kveld og natt så fikk litt forhåpninger men neida, helt stille nå:sour:
 
Jeg er helt klart, for røsking :D
Har bett om det vær gang jeg har kommet til noen som kan gjøre det :p
Min fastlege gjør dessverre ikke det så det blir vell, og be dem på overtidskontrollen når den tiden kommer.
Termin i dag, ingen åpning/ikke moden. Men livmorhalsen var kort og selv om hun ikke ville røske pga jeg var umoden, så rørte hun ganske langt oppi hutaheiti som kunne irritere i gang noe som hun sa. Blerk, er lei nå, selv om jeg er lettet over å slippe medisinsk igangsetting i denne omgang :)
 
jeg har termin 11 august men her regner ikke de at man er overtid før 23 august. jeg skal på overtidskontroll 8 dager etter termin. vist ikke jeg har fått før.
 
2 dager over termin nå. Ringte sykehuset for å høre, de vil jeg skal ringe tilbake mandag (6 dager etter termin) for å avtale overtidskontroll tirsdag. Men jordmoren jeg snakket med mente jeg kom til å føde i løpet av de nærmeste dagene:) Selv om hun sikkert bare sa det for å dempe utålmodigheten min var det veldig godt å høre:p
 
7 dager over, er det lov å begynne å bli gal? Ord kan ikke beskrive hvor lei jeg er selv om jeg prøver hardt på å tenke at snart er han er uansett. Men ikke bare er man sliten, man mister jo deler av permisjonen med babyen.... Nå er det en uke mindre jeg kan være sammen med han, idiotiske regler...
 
7 dager over, er det lov å begynne å bli gal? Ord kan ikke beskrive hvor lei jeg er selv om jeg prøver hardt på å tenke at snart er han er uansett. Men ikke bare er man sliten, man mister jo deler av permisjonen med babyen.... Nå er det en uke mindre jeg kan være sammen med han, idiotiske regler...
Det er lov å føle seg litt sprø ja :D Det gjør hvertfall jeg, og er «bare» på dag 2 over....folk ringer, sender sms, drømmer og har på følelsen at noe skjer, men skjer det noe....? Nope :(
 
Dag 3 over....begynner å bli ordentlig deppa hver morgen når jeg våkner og innser at jeg må møte enda en dag som gravid:( Sur og lei, har ikke lyst til å snakke med noen og dagene snegler seg avgårde. Og enda kan det gå maange dager før det skjer noe:eek:
 
Dag 3 over....begynner å bli ordentlig deppa hver morgen når jeg våkner og innser at jeg må møte enda en dag som gravid:( Sur og lei, har ikke lyst til å snakke med noen og dagene snegler seg avgårde. Og enda kan det gå maange dager før det skjer noe:eek:
Kjenner også på denne desperasjonen. Var ei som skrev til meg at den tiden på overtid I svangerskap er perioden I det voksne livet tiden går like sakte som det gjør for et barn på julaften....
 
Kjenner også på denne desperasjonen. Var ei som skrev til meg at den tiden på overtid I svangerskap er perioden I det voksne livet tiden går like sakte som det gjør for et barn på julaften....

Hehehe ;) Godt beskrevet. Jeg er også en uke over i dag. Det har vært mange kjipe tanker i løpet av den uka, men nå har jeg innsett at det bare er sånn. Det kan jo fint gå ei uke til, og de dagene akter jeg å nyte :)

Vi var på kontroll i dag. Mini hadde det kjempefint :) Det var godt å se. Han veide litt under 3kg, så antagelig skal han bare legge litt på seg. Jeg foreslo for jordmor at jeg kunne spise litt mer is. Hun bare lo, men nekta meg det ikke ;)
 
Hehehe ;) Godt beskrevet. Jeg er også en uke over i dag. Det har vært mange kjipe tanker i løpet av den uka, men nå har jeg innsett at det bare er sånn. Det kan jo fint gå ei uke til, og de dagene akter jeg å nyte :)

Vi var på kontroll i dag. Mini hadde det kjempefint :) Det var godt å se. Han veide litt under 3kg, så antagelig skal han bare legge litt på seg. Jeg foreslo for jordmor at jeg kunne spise litt mer is. Hun bare lo, men nekta meg det ikke ;)
Under 3? Min var nådd ca 3,5-3,6 så håper på å ikke gå en uke til:rolleyes:
 
Under 3? Min var nådd ca 3,5-3,6 så håper på å ikke gå en uke til:rolleyes:

Det er jo kun et estimat da. Så kan jo være han er tyngre. Men han har liggi under hele veien. Jeg glemte å spørre om hodemålet, det er jo det mest vesentlige med tanke på fødselen ;)
 
Det er jo kun et estimat da. Så kan jo være han er tyngre. Men han har liggi under hele veien. Jeg glemte å spørre om hodemålet, det er jo det mest vesentlige med tanke på fødselen ;)
Ja det tenkte jeg også på etterpå :dead: men tror jeg skal bytte ut klærne I fødebagen fra str 50 til 56 nå :joyful:
 
Still here :oops: 8 dag over og kjenner det knyter seg I magen, har så absolut ikke lyst å bli satt igang :sorry: så kommer han ikke idag elr imorgen, siste sjangs er natt til mandag så er det altså sykehuset mandag...
 
Ja det tenkte jeg også på etterpå :dead: men tror jeg skal bytte ut klærne I fødebagen fra str 50 til 56 nå :joyful:
Min ble estimert til 3,4 på termindatoen 3. august. Regner med han er ca 3,6-3,7 på onsdag som er neste kontroll på sykehuset. Passelig størrelse til å komme nå. Dag 3 på overtid ift. Oul termin, men menstermin i dag :)
 
Back
Topp