Overtidstråd

Samme her. Ligger våken hver kveld og prøver å kjenne etter noe som helst tegn til fødsel :( ... hadde aldri trodd at det skulle gå sååååååå seint på slutten.

Blir helt gal av denne ventingen.. Håper bare jeg slipper å gå inn i februar. Er liksom litt innstilt på januarbaby haha :p
 
Blir helt gal av denne ventingen.. Håper bare jeg slipper å gå inn i februar. Er liksom litt innstilt på januarbaby haha :p
Dersom terminen din er idag, er det vel mest sannsynlig at du føder i januar. Er jo hele 9 dager igjen av denne måneden. Hos meg er vel faren større for februar baby. Var i grunn såå innstilt på å føde før termin her, men mister litt av d håpet hver dag.
 
Dersom terminen din er idag, er det vel mest sannsynlig at du føder i januar. Er jo hele 9 dager igjen av denne måneden. Hos meg er vel faren større for februar baby. Var i grunn såå innstilt på å føde før termin her, men mister litt av d håpet hver dag.

Ja, hun har tross alt over en uke på seg :p når har du termin?
 
Ja, hun har tross alt over en uke på seg :p når har du termin?
Har termin 31.januar.. så er 9 dager igjen til termin egentlig. Selv om eg har et par dager igjen, så kjenner jeg at eg blir litt smågal av alle andre føder, mens jeg sitter her ennå.

Kjenner 2 stk utenom forum og som nettop har født, hvor de legger ut bilde på fb. Blir sååååå misunnelig jo.
 
Har termin 31.januar.. så er 9 dager igjen til termin egentlig. Selv om eg har et par dager igjen, så kjenner jeg at eg blir litt smågal av alle andre føder, mens jeg sitter her ennå.

Kjenner 2 stk utenom forum og som nettop har født, hvor de legger ut bilde på fb. Blir sååååå misunnelig jo.

Det er grunnen til at jeg og ble så utålmodig før termin, synes plutselig det bare poppet ut babyer i alle retninger, og nesten alle før termin.. Får håpe du slipper å gå helt til termin, og at vi holder oss i januar begge to :D
 
Ikke rart alle blir gale av venting og utålmodige, hjelper ikke akkurat å sitte på forumene her hele tiden, alle leter etter tegn på fødsel hele tiden...
Sikker på at 20% av forumpostene er spørsmål om tegn på fødsel :p
At ikke folk kan bare slappe av! :)
Det skjer jo ikke noe fortere av å stresse med om du føder før/på termin uansett :)
Er jo ikke som om du aaaaldri føder hvis du ikke treffer termin, liksom :p
 
Ikke rart alle blir gale av venting og utålmodige, hjelper ikke akkurat å sitte på forumene her hele tiden, alle leter etter tegn på fødsel hele tiden...
Sikker på at 20% av forumpostene er spørsmål om tegn på fødsel :p
At ikke folk kan bare slappe av! :)
Det skjer jo ikke noe fortere av å stresse med om du føder før/på termin uansett :)
Er jo ikke som om du aaaaldri føder hvis du ikke treffer termin, liksom :p

Vi er bare ivrige etter å møte småtassene våre ;) og det kan være forskjellige grunner til at man ser etter tegn hele tiden. Jeg foreksempel har lang vei til sykehuset, og kjenner derfor litt ekstra etter. Er vanskelig når man ikke vet hva man skal kjenne etter, og jeg vil verken ende opp med en bomtur, eller fødsel i bilen. Så da er det greit å spørre andre som nettopp har vært gjennom det. Betyr ikke at man stresser av den grunn.
 
Vi er bare ivrige etter å møte småtassene våre ;) og det kan være forskjellige grunner til at man ser etter tegn hele tiden. Jeg foreksempel har lang vei til sykehuset, og kjenner derfor litt ekstra etter. Er vanskelig når man ikke vet hva man skal kjenne etter, og jeg vil verken ende opp med en bomtur, eller fødsel i bilen. Så da er det greit å spørre andre som nettopp har vært gjennom det. Betyr ikke at man stresser av den grunn.

Lang vei forstår jeg veldig godt..!
Hadde vært livredd for bil-fødsel selv! :p
Man vil liksom ikke havne i avisen for kun det - heller fordi man fødte verdens fineste jente eller gutt! :p
 
Da er jeg i gang! :) Kom inn kl 10 med 1 cm og små og store rier ca 7-10 min mellom hver, men 15 min mellom hver store rie :)
 
Ser ut som det kan ta tid... Riene ble litt roligere, med lavere topper liksom. Skal bli undersøkt etterpå, og se om jeg har fått større åpning. Den gode nyheten er iallefall at jeg får vannfødsel hvis jeg føder!

Håper det tar seg opp igjen da! Og så bra at du for vannfødsel, det var vel noe du hadde lyst til?
 
Håper det tar seg opp igjen da! Og så bra at du for vannfødsel, det var vel noe du hadde lyst til?

Ja, vil veldig gjerne ha vannfødsel!
Nå blir jeg dessverre sendt hjem etter lite forandring i rier og cm åpning :/
Får håpe det skjer senere!
Vilvil ha vannfødsel! :p
 
Back
Topp