Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du slipper!Uten noen tegn kommer jeg etter om noen dager
Håper du også slipper!!6 dager til termin enda, men blir nok måtye ra del i denne fra neste helg
Med 14, 15, 5 og 5 dager over på de 4 barna mine er det ingenting som tilsir at denne kommer før. På vei til jordmor nå. Hun lovet og røske skikkelig rak der nede om jeg møtte opp på denne kontrollen. Så kan jo håpe på fødsel i helga, men stripping har ikke hatt effekt på meg før.Håper du også slipper!!
Huffda! Selvfølgelig, tror ingen har lyst å bli med i denne tråden, haha gikk bare 4 dager over med første, så håper han her kommer snart!!Kan jeg få være ærlig å si at jeg håper jeg unngår å måtte bli med i denne tråden.. 12 dager over sist, så har prøvd det. Klar for å få før termin denne gang Masse lykke til, håper det snart skjer noe hos deg
Oi, da håper jeg virkelig du slipper overtid denne gangen!!! Skal krysse fingrene for deg, å sende deg masse fødestøv, kanskje møtes vi på føden i helga, hihi!!Med 14, 15, 5 og 5 dager over på de 4 barna mine er det ingenting som tilsir at denne kommer før. På vei til jordmor nå. Hun lovet og røske skikkelig rak der nede om jeg møtte opp på denne kontrollen. Så kan jo håpe på fødsel i helga, men stripping har ikke hatt effekt på meg før.
Hi hi... Ja det var jo sympatisk sagt i disse dager..... Jeg er også en dag på overtid i dag.... Har max gått 6 dager over før.Mannen min er kjempe forståelses full for min frustrasjon.
I går klarte han å få ut av kjeften sin: du, kan jo hende legen har regna feil da, så det sksl være termin 04.januar...
Det er sånt det blir familie vold av!!
Haha nei huff! Min startet på nattvakt igår, å sa så fint " om du kunne ha pressa ut denne ungen nå så kunne jeg sluppet jobbuka, men det gadd du ikke nei!" Mannfolk altså!!!Mannen min er kjempe forståelses full for min frustrasjon.
I går klarte han å få ut av kjeften sin: du, kan jo hende legen har regna feil da, så det sksl være termin 04.januar...
Det er sånt det blir familie vold av!!
HahahahaHaha nei huff! Min startet på nattvakt igår, å sa så fint " om du kunne ha pressa ut denne ungen nå så kunne jeg sluppet jobbuka, men det gadd du ikke nei!" Mannfolk altså!!!
Kjør på så får jeg selskap på barsel...Huffda! Selvfølgelig, tror ingen har lyst å bli med i denne tråden, haha gikk bare 4 dager over med første, så håper han her kommer snart!!
Haha, har så lyst å føde at jeg tror jeg dør!! Men ingen tegn i det hele tatt! Ikke en kynner engangKjør på så får jeg selskap på barsel...
:/ kjedeligHaha, har så lyst å føde at jeg tror jeg dør!! Men ingen tegn i det hele tatt! Ikke en kynner engang