Overtidstråd

Pimkie

Betatt av forumet
Her er jeg en dag på overtid, noen andre? :p send gjerne masse fødestøv min vei!! :D

Sender deg fødestøv, ikke på overtid selv enda. Men nærmere seg for hver dag nå;)

6 dager til termin enda, men blir nok måtye ra del i denne fra neste helg :)

Kan jeg få være ærlig å si at jeg håper jeg unngår å måtte bli med i denne tråden.. 12 dager over sist, så har prøvd det. Klar for å få før termin denne gang :p Masse lykke til, håper det snart skjer noe hos deg :)

Håper du også slipper!! :)
Med 14, 15, 5 og 5 dager over på de 4 barna mine er det ingenting som tilsir at denne kommer før. På vei til jordmor nå. Hun lovet og røske skikkelig rak der nede om jeg møtte opp på denne kontrollen. Så kan jo håpe på fødsel i helga, men stripping har ikke hatt effekt på meg før.

Kan jeg få være ærlig å si at jeg håper jeg unngår å måtte bli med i denne tråden.. 12 dager over sist, så har prøvd det. Klar for å få før termin denne gang :p Masse lykke til, håper det snart skjer noe hos deg :)
Huffda! Selvfølgelig, tror ingen har lyst å bli med i denne tråden, haha :p gikk bare 4 dager over med første, så håper han her kommer snart!! :)

Med 14, 15, 5 og 5 dager over på de 4 barna mine er det ingenting som tilsir at denne kommer før. På vei til jordmor nå. Hun lovet og røske skikkelig rak der nede om jeg møtte opp på denne kontrollen. Så kan jo håpe på fødsel i helga, men stripping har ikke hatt effekt på meg før.
Oi, da håper jeg virkelig du slipper overtid denne gangen!!! Skal krysse fingrene for deg, å sende deg masse fødestøv, kanskje møtes vi på føden i helga, hihi!! :)

Mannen min er kjempe forståelses full for min frustrasjon.
I går klarte han å få ut av kjeften sin: du, kan jo hende legen har regna feil da, så det sksl være termin 04.januar...

Det er sånt det blir familie vold av!!
Hi hi... Ja det var jo sympatisk sagt i disse dager..... Jeg er også en dag på overtid i dag.... Har max gått 6 dager over før.
Min mann går rimelig stille i dørene for tiden.... Han har nok lært fra tidligere at det kan være lurt:p Har visst "masse" å gjøre på i garasjen om dagene.... Han jobber egentlig offshore, og har da endel fri. Har nå vært så "heldig" at han har fått gå hjemme i 4 uker sammen med sin høygravide og alltid like smilende og blide fru....:D

Mannen min er kjempe forståelses full for min frustrasjon.
I går klarte han å få ut av kjeften sin: du, kan jo hende legen har regna feil da, så det sksl være termin 04.januar...

Det er sånt det blir familie vold av!!
Haha nei huff! Min startet på nattvakt igår, å sa så fint " om du kunne ha pressa ut denne ungen nå så kunne jeg sluppet jobbuka, men det gadd du ikke nei!" Mannfolk altså!!! :p

Mja kommer vel inn her på søndag :P har termin då.. Gikk 6 dager over sist... Men har vel funnet ut at han kommer neste år før jul... E så lei no! :P

Huffda! Selvfølgelig, tror ingen har lyst å bli med i denne tråden, haha :p gikk bare 4 dager over med første, så håper han her kommer snart!! :)
Kjør på så får jeg selskap på barsel... :D

Krysser fingrene for at det er din tur snart :)

Tror ikke det dukker opp så mange flere i overtidstråden her før vi bikker desember da :P

Back
Topp