Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altsåSutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altsåSutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
Skikkelig dårlig!! hvordan gikk det hos jordmor?Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altså
Det gikk bra faktisk. Fra 1 cm åpning på mandag til 2-3 cm i dag. Hun utførte hinneløsning. Så nå er det vell bare å håpe enda mer på spontan fødselSkikkelig dårlig!! hvordan gikk det hos jordmor?
Det var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]Det gikk bra faktisk. Fra 1 cm åpning på mandag til 2-3 cm i dag. Hun utførte hinneløsning. Så nå er det vell bare å håpe enda mer på spontan fødsel
Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på det fikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før så da kan man jo prøve på en ny hinneløsning eventueltDet var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]
Ja bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på det fikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før så da kan man jo prøve på en ny hinneløsning eventuelt
Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkertJa bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]
Skjønner jeg godt[emoji23] og da er de kjipt når den første har satt standarden for neste. Sånn sett er det jo fint at jeg hvertfall ikke kommer til å ha høye forventninger for når neste kommer for min del[emoji23]Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkert