GratulererStripping hjalp tror jeg, lille kom ut i natt etter stripping))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererStripping hjalp tror jeg, lille kom ut i natt etter stripping))
Hurra, gratulerer!! [emoji1]Stripping hjalp tror jeg, lille kom ut i natt etter stripping))
Gratulerer!! Håper fødselen gikk fint [emoji4]
Takk, nei nr 2. Var uke over termin.Så gøy! Gratulerer så mye!
Dette var din første, eller?
Det viktigste er at alt er bra, dere har fortsatt tid. Kanskje vil det skje noe av seg selv..enda bedre men skjønner at det er vanskelig å vente sååå lenge!!krysser fingrene for dere!Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her
Bra han sa fra og at det forhåpentligvis skjer noe nåÅh, jeg kjenner igjen frustrasjonen. Så rart, tok de ikke vaginalundersøkelse på deg, eller fikk du bare ikke vite resultatet? Jeg trodde det var rutine på overtidskontroll, jeg.
Her holdt vi nesten på å bli sendt hjem, siden jeg ikke var gått 11 dager over, kun 9, men da så mannen svart og han har et ganske anstrengt forhold til sykehus, så han har vært våken hele natta, fordi vi først fikk beskjed om igangsetting idag. Heldigvis bestemte legen at jeg skulle settes igang, så jeg har fått første modningstablett nå, og sjekkes igjen i 15-tiden, tenker jeg
Huff, skjønner du er skuffa. Sa de st de ikke ønsket å sjekke modning?Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her
Det viktigste er at alt er bra, dere har fortsatt tid. Kanskje vil det skje noe av seg selv..enda bedre men skjønner at det er vanskelig å vente sååå lenge!!krysser fingrene for dere!
Åh, jeg kjenner igjen frustrasjonen. Så rart, tok de ikke vaginalundersøkelse på deg, eller fikk du bare ikke vite resultatet? Jeg trodde det var rutine på overtidskontroll, jeg.
Her holdt vi nesten på å bli sendt hjem, siden jeg ikke var gått 11 dager over, kun 9, men da så mannen svart og han har et ganske anstrengt forhold til sykehus, så han har vært våken hele natta, fordi vi først fikk beskjed om igangsetting idag. Heldigvis bestemte legen at jeg skulle settes igang, så jeg har fått første modningstablett nå, og sjekkes igjen i 15-tiden, tenker jeg
Huff, skjønner du er skuffa. Sa de st de ikke ønsket å sjekke modning?
Gratulerer så mye! [emoji7][emoji7][emoji7]Stripping hjalp tror jeg, lille kom ut i natt etter stripping))
Da er jeg også ferdig på overtidskontroll og er nok litt lei og skuffa Alt så bra ut bare litt høyt blodtrykk og muligens litt lite fostervann. Det var innenfor normalen så gjøres ikke noe med det. Følte jeg satt mest å venta og fikk ikke spurt så mye som jeg hadde tenkt og ikke sjekka noen modning eller noen ting. Ny time for induksjon på mandag så bare å smøre seg med mer tålmodighet her
Skjønner du er skuffa, men håper ting skjer av seg selv før mandag. Hvor høyt var blodtrykket ditt?
Ja[emoji4]Sikkert et dumt spørsmål, men har man med urinprøve på overtidskontroll?
Ja[emoji4]
Jeg har alltid fått glasset tilbake, men denne gangen beholdt jordmora det gitt[emoji28] så greit det var siste kontroll..Takk. Godt jeg har et prøveglass igjen. Håper jeg slipper å fylle opp.