Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altsåSutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altsåSutre litt til jordmor så ordner hun sikkert med kontroll på sykehuset for deg, lykke til![emoji16]
Skikkelig dårlig!!Må ringe selv samme morgen, altså 7 dager på overtid...det er så sykt uforutsigbart med 2.timers kjøretur til sykehuset altså![]()
Det gikk bra faktisk. Fra 1 cm åpning på mandag til 2-3 cm i dag. Hun utførte hinneløsning. Så nå er det vell bare å håpe enda mer på spontan fødselSkikkelig dårlig!!hvordan gikk det hos jordmor?
Det var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]Det gikk bra faktisk. Fra 1 cm åpning på mandag til 2-3 cm i dag. Hun utførte hinneløsning. Så nå er det vell bare å håpe enda mer på spontan fødsel![]()
Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på detDet var jo veldig gode nyheter, tenker du sikkert ikke trenger å ringe inn for overtidskontroll! [emoji16]
fikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før Ja bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]Hun trodde heller ikke det, meeeen for psyken sin del er jeg forbredt på detfikk i tillegg en ekstra jordmorkontroll på mandag om det ikke hadde skjedd noe før
så da kan man jo prøve på en ny hinneløsning eventuelt
![]()
Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkertJa bedre å regne med max overtid og heller bli positivt overraska[emoji23]

Skjønner jeg godt[emoji23] og da er de kjipt når den første har satt standarden for neste. Sånn sett er det jo fint at jeg hvertfall ikke kommer til å ha høye forventninger for når neste kommer for min del[emoji23]Helt enig. Sist var jeg veeldig klar for max overtid, men vannet gikk en dag før termin. Jeg ble regelrett sjokkert![]()