Overtid

Hvordan går det med dere overtidsere? :(

Jeg har vondt, sur og lei og orker ikke mer. Er 5 dager på overtid og vet man kan gå mye lengre enn det. Kan de ikke pluss bare sette meg i gang på fredag når jeg skal på kontroll da:. (
 
Hvordan går det med dere overtidsere? :(

Jeg har vondt, sur og lei og orker ikke mer. Er 5 dager på overtid og vet man kan gå mye lengre enn det. Kan de ikke pluss bare sette meg i gang på fredag når jeg skal på kontroll da:. (
Lillebror trives altfor godt i magen.
Hatt noen dager med murringer. I går natt holdt han på å sparke seg ut kjentes det som og i går kveld kom det noen rie murringer men de dabbet av... kjent et par svake idag men skjer jo søren ikke noe mer...
Er lei og vil helst ikke snakke med folk... vil ikke ha mageoppmerksomhet og kommentarer for sliter på å skulle svare normalt og ikke bli sur :p
 
Hvordan går det med dere overtidsere? :(

Jeg har vondt, sur og lei og orker ikke mer. Er 5 dager på overtid og vet man kan gå mye lengre enn det. Kan de ikke pluss bare sette meg i gang på fredag når jeg skal på kontroll da:. (
Denne overtiden er noe dritt rett og slett. Synes barna snart kan finne vegen nedover og uuut! De er jo ferdige nå. Orker ikke prate med noen.. Lei spm fra alle......
 
Skal på overtidskontroll i morgen på sykehuset, det blir da dag 9 over! Håper så inderlig de sier at jeg blir lagt inn for igangsettelse på onsdag altså!

Hvordan gikk det? Ble du satt i gang? (Og evt hvordan)
 
Hvordan gikk det? Ble du satt i gang? (Og evt hvordan)
Vet du hva, nå er hun her :) jeg var på overtidskontroll på tirsdag morgen, fikk vite at jeg hadde 4-5 cm og ble strippet! De satte også opp en time for igangsettelse på fredag! På kvelden tirsdag kom riene regelmessig og vi dro på sykehuset Ca kl 19-20! Kl 5 om morningen på onsdag kom hun :) En helt fantastisk følelse å vite at denne kroppen klarte å gå i fødsel av seg selv! Så da kom hun 10 dager på overtid :) :) hvordan er det med deg?
 
Vet du hva, nå er hun her :) jeg var på overtidskontroll på tirsdag morgen, fikk vite at jeg hadde 4-5 cm og ble strippet! De satte også opp en time for igangsettelse på fredag! På kvelden tirsdag kom riene regelmessig og vi dro på sykehuset Ca kl 19-20! Kl 5 om morningen på onsdag kom hun :) En helt fantastisk følelse å vite at denne kroppen klarte å gå i fødsel av seg selv! Så da kom hun 10 dager på overtid :) :) hvordan er det med deg?

Gratulerer, så deilig at kroppen starter selv!
Intet nytt her, venter og venter...

Nyt tiden :)
 
Vet du hva, nå er hun her :) jeg var på overtidskontroll på tirsdag morgen, fikk vite at jeg hadde 4-5 cm og ble strippet! De satte også opp en time for igangsettelse på fredag! På kvelden tirsdag kom riene regelmessig og vi dro på sykehuset Ca kl 19-20! Kl 5 om morningen på onsdag kom hun :) En helt fantastisk følelse å vite at denne kroppen klarte å gå i fødsel av seg selv! Så da kom hun 10 dager på overtid :) :) hvordan er det med deg?

Gratulerer! ! Så deilig å være ferdig!
 
6 dager over!
 
Back
Topp