Overtid

TenaLady

Andre møte med forumet
Andre som er på overtid her? Selv er jeg nå to dager over termin. Hva bedriver dere dagene med? Jeg sover mest mulig.
 
Her! Sover, og prøver å gjøre noe hver dag for å få tiden til å gå :(
 
Jeg er snart over selv, 2 dager til termin og 0 tegn.

I dag fant jeg ut at jeg kan jo rydde litt i roteskuffer og sånn hjemne :p. Gått litt tid på det, men er jo vondt da så må ta mye pauser..
 
2 dager på overtid her også! Hadde termin på søndag! Er så forberedt nå på å bli satt i gang.. Ble det sist også!
 
Jeg hadde også termin 26/6 ble strippa hos jordmor i går og det var modent å fint. Så nå venter jeg i spenning. Kjenner jeg blir gal av gå i denne "vente bobla".
 
Overtid her også.. Termin 27/6 og er ufattelig lei av å vente. Dagene består av serietitting, løse sudoku, sove, spise, slappe av oooog vente... Prøver å gå en liiiiiiten tur, hvertfall bevege meg litt hver dag. Er sååå lei av ventinga nå
 
Termin idag så går på overtid for første gang! Begge mine to barn er født leenge før termin så dette var uventet. Var på kontroll hos jordmor på fredag, hadde 3 cm åpning allerede uten noe annet tegn på fødsel. Ble strippet og fikk akupunktur, men ingenting skjer enda. Var på trivselskontroll i går, alt så bra ut
 
1 dag på overtid! Er SÅ rastløs, og bare venter på at noe skal skje... Var hos jordmor igår, og ble strippa der. Har enda ikke hatt noe effekt, til tross av at hun fikk tøyd ganske mye og var moden med 1 cm åpning :arghh: Kjenner på murringer enda, så får bare håpe det tar seg opp om ikke så lenge :p
 
2 dager på overtid her også! Hadde termin på søndag! Er så forberedt nå på å bli satt i gang.. Ble det sist også!

Setter de i gang før eller må du gå
maks over denne gangen også?
 
Termin i dag :) Har hatt murring siden lørdag kveld, så håper det skjer noe mer snart :-D Første her, så regner med at jeg går noen dager over.
 
Har ikke termin før i morgen, men pga dårlig form føles det som om svangerskapet har vart minst ett år. Var hos jm i går, 4-5 cm åpning, helt mykt, spent vannblære så hun måtte tøye veldig pent så den ikke sprakk. Venter altså bare på rier, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å korte ned ventetiden...
 
Har ikke termin før i morgen, men pga dårlig form føles det som om svangerskapet har vart minst ett år. Var hos jm i går, 4-5 cm åpning, helt mykt, spent vannblære så hun måtte tøye veldig pent så den ikke sprakk. Venter altså bare på rier, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å korte ned ventetiden...
Pule! :p
 
Da begynner 4 dagen over. Og og er sliten. Har ikke vert noe nervøs for fødsel, men nå begynner nervene å komme. Begynner å bli redd for å få giga baby. Prøver å være positiv å holde motet oppe, men dette er tungt. Lykke til alle sammen, krysser fingrene for at mange føder i dag
 
Setter de i gang før eller må du gå
maks over denne gangen også?
Foreløpig ingenting på gang her! 5 dager på overtid! Skal til legen på mandag som da skal bestille overtidskontroll på sykehuset for meg! Spent på hvilken dag jeg får den! Begynner å bli litt lei nå!!
 
4 dager på overtid nå... Ingen tegn til baby. Skal til kontroll hos jordmor for blodtrykk og urin siden jeg har hatt litt høyt blodtrykk og protein i urin i det siste.

Får håpe det blir noen fødsler i dag/natt, nå stns jeg virkelig det er vår tur å gå møte våre mageboere.
 
Gikk 6 dager over termin selv og synes det var kjempekjipt,så håper dere kommer i gang snart alle sammen:happy:
 
Hvordan er det med dere nå? Jeg er på overtid med 1 dag i dag. Har overtidskontroll på mandag hos jm, da 3 dager på overtid. Håper for guds skyld at hun sender meg inn på overtidskontroll på sykehuset veldig snart etterpå???
 
Back
Topp