Overtid

Hvordan er det med dere nå? Jeg er på overtid med 1 dag i dag. Har overtidskontroll på mandag hos jm, da 3 dager på overtid. Håper for guds skyld at hun sender meg inn på overtidskontroll på sykehuset veldig snart etterpå???

Dag 5 på overtid... Overtidskontroll på sykehuset på tirsdag men håper lillemor har tenkt deg ut før det

Heier på oss alle! 1 uke på overtid her..
 
3 dagen over her :-( Skal på Ahus til torsdag, overtidskontroll :) Men håper hun har funnet veien før den tid :-D
 
Haha, har du helt rett i Monica96 :p
 
Kjenner "kraftige mensensmerter nederst i magen" som kommer og går. Blir glad av smerter altså haha får virkelig håpe det er et tegn på at det kanskje blir fødsel i nærmeste framtid. Men tørr ikke håpe for mye
 
Håper det skjer noe for deg!!

Dere jenter, hvordan blir permisjon for oss igjen som går over?
 
Håper det skjer noe for deg!!

Dere jenter, hvordan blir permisjon for oss igjen som går over?
Samme som hvis vi hadde født på termin.. Altså, tiden har begynt å tikke :p Vi mister dager med baby!
 
Samme som hvis vi hadde født på termin.. Altså, tiden har begynt å tikke :p Vi mister dager med baby!
Jeg fødte 15 dager på overtid sist, og da fikk jeg brev fra nav om at permisjonen min var ferdig noen dager senere enn det som opprinnelig var planen utifra terminen!
 
1 uke på overtid idag og er riiiimelig lei! Har vært forberedt på dette hele tiden, siden det samme skjedde sist og jeg ble satt i gang,... Men, det skjedde virkelig noe med humøret mitt i det juni ble til juli !!!!
 
1 uke på overtid idag og er riiiimelig lei! Har vært forberedt på dette hele tiden, siden det samme skjedde sist og jeg ble satt i gang,... Men, det skjedde virkelig noe med humøret mitt i det juni ble til juli !!!!

Er så lei nå selv at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Etter et tøft svangerskap og ekstrem vekt oppgang så går det liksom aldri over heller
 
Jeg fødte 15 dager på overtid sist, og da fikk jeg brev fra nav om at permisjonen min var ferdig noen dager senere enn det som opprinnelig var planen utifra terminen!

Åh.. så hvis.. ja feks meg som hadde termin 1 juli, føder 15 dager over termin så skal jeg tilbake i jobb 15 dager senere enn planlagt? Skal tilbake i jobb ca 15 mars, så da blir det evt 30 mars i stedet?.. :) en positiv ting.. om ikke annet..:)
 
Åh.. så hvis.. ja feks meg som hadde termin 1 juli, føder 15 dager over termin så skal jeg tilbake i jobb 15 dager senere enn planlagt? Skal tilbake i jobb ca 15 mars, så da blir det evt 30 mars i stedet?.. :) en positiv ting.. om ikke annet..:)
Nei, i utgangspunktet er sluttdatoen lik. Du får maks 49/59 uker av NAV.
 
Åh.. så hvis.. ja feks meg som hadde termin 1 juli, føder 15 dager over termin så skal jeg tilbake i jobb 15 dager senere enn planlagt? Skal tilbake i jobb ca 15 mars, så da blir det evt 30 mars i stedet?.. :) en positiv ting.. om ikke annet..:)
Nei, i utgangspunktet er sluttdatoen lik. Du får maks 49/59 uker totalt av NAV. 3 av disse må tas før termin.
 
1 uke på overtid idag og er riiiimelig lei! Har vært forberedt på dette hele tiden, siden det samme skjedde sist og jeg ble satt i gang,... Men, det skjedde virkelig noe med humøret mitt i det juni ble til juli !!!!
Kjenner følelsen! Der var tøft å våkne 30.juni, og innse at det nok ble julibarn altså.. Hvis du er en uke over, skal du vel på overtidskontroll snart? :)
 
Kjenner følelsen! Der var tøft å våkne 30.juni, og innse at det nok ble julibarn altså.. Hvis du er en uke over, skal du vel på overtidskontroll snart? :)
Skal på overtidskontroll i morgen på sykehuset, det blir da dag 9 over! Håper så inderlig de sier at jeg blir lagt inn for igangsettelse på onsdag altså!
 
Åh.. så hvis.. ja feks meg som hadde termin 1 juli, føder 15 dager over termin så skal jeg tilbake i jobb 15 dager senere enn planlagt? Skal tilbake i jobb ca 15 mars, så da blir det evt 30 mars i stedet?.. :) en positiv ting.. om ikke annet..:)
Nei, ikke 15 dager ekstra liksom... Men jeg fikk en dag eller to lenger perm sist.. Husker ikke helt 100 %!
 
Back
Topp