Overtid

Hermine

Gift med forumet
Flere på overtid her? Jeg er 1 dag over termin i dag, og har fått time til overtidskontroll på sykehuset neste onsdag. Håper virkelig han er kommet innen da! Absolutt ingen tegn til fødsel her, men jeg sov veldig godt i natt - til en forandring. Utrolig deilig! Er veldig klar for fødsel! Prøver å få gjort litt i heimen, men må hvile på sofaen mellom slaga. Kjenner jeg er engstelig for å dra noe sted alene nå, så holder meg hjemme.

Ja, jeg er fire dager over nå :( Er i veldig god form og har ikke vondt noe sted, men mentalt begynner jeg å bli litt lei. Har fått time på mandag, men håper jeg slipper å bruke den :p

Uansett, godt å høre at vi er flere som går litt over. Nå må det da snart være vår tur! :)

Jeg er også en dag over. Vil så gjerne treffe tulla nå! Hadde to skikkelige tak i natt men det ga seg:(

Jeg er også en dag over. Vil så gjerne treffe tulla nå! Hadde to skikkelige tak i natt men det ga seg:(

Jeg hadde også to tak i natt, og har svettet som bare det. Nå har jeg bare litt nedpress.

Jeg er to dager over, har fått time på sykehuset på tirsdag. Lengter etter å møte babyen nå! Håper vi slipper den neste timen alle sammen :) Har ikke noen plager, skulle nesten ønske det.. Sover veldig dårlig for tiden. Ingenting som tyder på fødsel synes jeg :/

Jeg er to dager over, har fått time på sykehuset på tirsdag. Lengter etter å møte babyen nå! Håper vi slipper den neste timen alle sammen :) Har ikke noen plager, skulle nesten ønske det.. Sover veldig dårlig for tiden. Ingenting som tyder på fødsel synes jeg :/

Alle jeg snakker med sier at man ikke trenger å ha noen tegn, men at det ofte starter som lyn fra klar himmel. Vi får håpe det stemmer. Kanskje skjer det noe i natt:-) Formen min er også ganske bra, nyter det da:-)

Godt å se det er flere enn meg som går over. :D Selv om jeg ikke unner noen disse ekstra dagene. Er på dag 3... Med kontroll til mandag. Forrige svangerskap hadde jeg absolutt ingen tegn eller plager. Ble da igangsatt dag 11 over termin. Hatt masse maserier, kynnere og nedpress osv denne gang. Merkelig å spent man kan bli når det er leggetid hver natt :P "skjer det i natt tro" :) Følger spent med på oppdatering fra dere alle. :D

Godt å se det er flere enn meg som går over. :D Selv om jeg ikke unner noen disse ekstra dagene. Er på dag 3... Med kontroll til mandag. Forrige svangerskap hadde jeg absolutt ingen tegn eller plager. Ble da igangsatt dag 11 over termin. Hatt masse maserier, kynnere og nedpress osv denne gang. Merkelig å spent man kan bli når det er leggetid hver natt :p "skjer det i natt tro" :) Følger spent med på oppdatering fra dere alle. :D
Ja, også blir man skuffa når man våkner om morgenen :p Det starter vel ofte om natta virker det som.

Ja føler meg temmelig snurt når jeg våkner hver morgen.. :p man får vell bare skru om tankene og være glad for å få sovet om natta. Hehe.
Ja, det er sant. Det beste er å være uthvilt og opplagt når fødselen starter.

La oss prøve å sove litt i natt. Så krysser jeg alle fingre for at vi kan hilse på babyene våre i løpet av kort tid.

To dager over nå. Har sovet veldig lite igjen i natt, føler meg sliten og har fått litt vondt i halsen. Har også ligget på meg en liten kink mellom skulderbladene:-( Ikke så god dag i dag altså, håper på bedring utover dagen.. Får vel prøve å stå opp nå, får jo ikke sove heller. Lillegutt er aktiv og skyver føtter og hender ut av magen, koselig det da:-)

Tre dager over nå. Har heldigvis sovet bedre i natt, utrolig godt! Skal kose meg masse i helgen, og glede meg til å få lillegutt på brystet - nå kan det da ikke være lenge igjen!!!

Tre dager over nå. Har heldigvis sovet bedre i natt, utrolig godt! Skal kose meg masse i helgen, og glede meg til å få lillegutt på brystet - nå kan det da ikke være lenge igjen!!!

Nå kan det ikke være lenge igjen nei tenk - etter alle årene med strev så er det snart deres tur til å holde en nyfødt liten kropp tett inntil dere :)

Nå kan det ikke være lenge igjen nei tenk - etter alle årene med strev så er det snart deres tur til å holde en nyfødt liten kropp tett inntil dere :)

Ja, det er helt fantastisk:-) Vi er så glade for at vi ikke hørte på de norske legene, og gav opp! Det skal bli så godt å få være en liten familie:-)

Ja, det er helt fantastisk:-) Vi er så glade for at vi ikke hørte på de norske legene, og gav opp! Det skal bli så godt å få være en liten familie:-)
❤️❤️

4 dager over nå! Kjenner jeg er utålmodig nå etter gårsdagens vondter der nede! Kom da lillegutt!!!

Back
Topp