Overtid

Lykke til :D spennende.

Jada, våkna 05.30 av at vannet gikk! Så nå har sambo fått vaske både soveromsgulvet, stuegulvet og badet :D sitter å venter på at riene skal ta seg opp nå. Kjenner at panikken tar meg innimellom!
Spenennde :) Kunne ønske vannet gikk her også, men har jo en heeeeel (dum) uke til termin ennå ;)

Jeg har heller ikke termin før i morgen, men føler meg på overtid siden jeg fødte før tiden sist. Var verst dagen jeg "skulle født". Nå lurer jeg meg selv til å tro at jeg er i uke 38 og det funker faktisk latterlig bra :) Har sluttet å håpe så voldsomt :)
Haha, jeg liker taktikken din ;)

Haha, jeg liker taktikken din ;)

Er overrasket over hvor bra det går! Skal til jordmor idag og later som det er 38 ukerskontroll :) Når folk sender melding og spør om noe skjer osv så svarer jeg som om jeg er i uke 38 også. Hverdagen er lettere og humøret mye bedre :)

Lykke til:D

Er overrasket over hvor bra det går! Skal til jordmor idag og later som det er 38 ukerskontroll :) Når folk sender melding og spør om noe skjer osv så svarer jeg som om jeg er i uke 38 også. Hverdagen er lettere og humøret mye bedre :)
Tror jeg skal kjøre på med en sånn en jeg også, for nå sliter jeg med å holde på motivasjonen, og jeg har ikke kommet til termin ennå. :)

Lykke til ci88 :)

Det er tortur å gå slik :( bare for å gjøre dagen min ENDA verre så fikk jeg mine første strekkmerker idag. Hadde også avtale med jordmor om å bli tøyd for fjerde gang, men hun avlyste i siste liten. Bestemte meg da for å gå en tur til tross for en bekkenløsning fra h**. Har hatt vondt i lysken og skambeinet siden november. Klarte selvfølgelig å skli på isen slik at den ene foten gikk rett ut i en halvveis spagat, så nå sitter jeg her helt handicappet :( må få hjelp til alt, til og med toalettbesøk.. Synes skikkelig synd i meg selv! :p
Huff!!! Synes synd på deg jeg også!!!

Jada, våkna 05.30 av at vannet gikk! Så nå har sambo fått vaske både soveromsgulvet, stuegulvet og badet :D sitter å venter på at riene skal ta seg opp nå. Kjenner at panikken tar meg innimellom!

Oi! Så bra da! Da er d uten tvil 100% på gang! :D

Back
Topp