Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpenenndeJada, våkna 05.30 av at vannet gikk! Så nå har sambo fått vaske både soveromsgulvet, stuegulvet og badetsitter å venter på at riene skal ta seg opp nå. Kjenner at panikken tar meg innimellom!
Haha, jeg liker taktikken dinJeg har heller ikke termin før i morgen, men føler meg på overtid siden jeg fødte før tiden sist. Var verst dagen jeg "skulle født". Nå lurer jeg meg selv til å tro at jeg er i uke 38 og det funker faktisk latterlig braHar sluttet å håpe så voldsomt
![]()
Haha, jeg liker taktikken din![]()
Tror jeg skal kjøre på med en sånn en jeg også, for nå sliter jeg med å holde på motivasjonen, og jeg har ikke kommet til termin ennå.Er overrasket over hvor bra det går! Skal til jordmor idag og later som det er 38 ukerskontrollNår folk sender melding og spør om noe skjer osv så svarer jeg som om jeg er i uke 38 også. Hverdagen er lettere og humøret mye bedre
![]()
Huff!!! Synes synd på deg jeg også!!!Det er tortur å gå slikbare for å gjøre dagen min ENDA verre så fikk jeg mine første strekkmerker idag. Hadde også avtale med jordmor om å bli tøyd for fjerde gang, men hun avlyste i siste liten. Bestemte meg da for å gå en tur til tross for en bekkenløsning fra h**. Har hatt vondt i lysken og skambeinet siden november. Klarte selvfølgelig å skli på isen slik at den ene foten gikk rett ut i en halvveis spagat, så nå sitter jeg her helt handicappet
må få hjelp til alt, til og med toalettbesøk.. Synes skikkelig synd i meg selv!
![]()
Jada, våkna 05.30 av at vannet gikk! Så nå har sambo fått vaske både soveromsgulvet, stuegulvet og badetsitter å venter på at riene skal ta seg opp nå. Kjenner at panikken tar meg innimellom!