Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk innkallelse til OUL 1. juli. Tror det er litt tidlig egentlig i og med at jeg da bare vil være 14 uker på vei. Hadde jo siste mens 25.02, men har ofte lange sykluser. Jeg har også sagt både til fastlege og til legen jeg var på tidlig UL hos i uke 6 og hun sa jeg var så langt på vei som jeg trodde. Burde jeg ringe og avbooke? Kommer ikke til å være i Norge i store deler av juli og august, så kanskje bare like greit å ta det?
Dersom det viser seg at det er før 17 uker får man ny avtale. Har man lyst på to er det jo greit å beholde den. Men sannsynligvis lettere å få en time som passer med ferien nå enn om en måned. Det skal være mellom uke 17 og 20.Det var jo veldig tidlig ja :/ Usikker på om dem får sjekket alt dem skal så tidlig også? Jeg personlig ville ha utsatt oul til uke 18.
Det var jo veldig tidlig ja :/ Usikker på om dem får sjekket alt dem skal så tidlig også? Jeg personlig ville ha utsatt oul til uke 18.