Oversikt over ultralydavtaler

1 juni, er da 7+0 gruuuu gleder meg!

02.06 :) da er jeg ca 6+4 tror jeg :)

Last edited:
Nettopp bestilt ultralyd 1. Juli da er jeg 13+6 :D håper på å få vite kjønnet da <3

Så gøy :) men er ikke det veldig tidlig å vite kjønn da? :P det er jo ikke ferdig utviklet før uke 15 ca, selv da er det veldig likt :)
Nei jeg har lest at det er ferdigutviklet før. Og det er mangen som har fått vite kjønnet allerede i uke 12-13. Pluss at legen min mente at da kunne jeg helt sikkert få vite kjønnet, hvis babyen vil vise det da selvsagt :) noen tilfeller er det usikkert og andre tilfeller veldig tydelig. Men jeg håper selvfølgelig at det er tydelig da. Det viktigste blir jo uansett å se at alt står bra til og om det er en eller to :D

Svigersøster fikk vite det uke 14, som også ble bekreftet ved oul :D

Jeg har bestilt ul 1/7. Er bikket uke 11 når vi skal, men da er lille blitt såpass "stor" at det er muligheter for å sjekke det meste.

Har bestilt 25.juni da er jeg 10+6

Skal på tidlig ultralyd neste onsdag...den 27/5. Da e æ 6+6... men legen mente at æ hva lengre på vei etter hun kjente på livmora mi igår. Men æ mene at da må ho jomfru Maria ha vært hær :-) så blir spennende å se :-)

Jeg har bestilt time til ultralyd fredag 5.juni! Da er jeg 6+2 og hååååååper jeg får gode nyheter :)

Time til tidlig ul på Sykehuset 17.06 Grugleder meg! Krysser fingrene for at alt er bra denne gangen❤️

21.5 Idag altså :) og 2.6 <3

Har vært på 3 tidlige ul og så et bankende hjerte for en uke siden :-) Fikk brev i posten i dag med time til oul 11. August!

Jeg pratet med sykehuset forife fredag, og skulle settes opp på time til ul. Ringte ned dit i dag for å høre om de har fått satt meg opp siden heg ikke hadde fått innkallelse. Neida, det hadde de glemt... Håper jeg får time ganske raskt! Jeg ble gravid etter hormonbehandling, og er kjempestresset for at det ikke skal være liv der!

Back
Topp