Oversikt over ultralydavtaler

Har tidlig UL hos kk 29.juni. Da er jeg 12 uker på vei og de skal sjekke om alt er bra. Kan være vi tar en privat før det for er stressa for om alt er ok og om det er liv. I tillegg vil vi sjekke at det bare er en :)

Tidlig ul 11.juni. Da er jeg 7+3 uker:) også blir jeg henvist til Rikshospitalet for ul i uke 12, med tanke på MA'en jeg hadde i fjor!

Nei jeg har lest at det er ferdigutviklet før. Og det er mangen som har fått vite kjønnet allerede i uke 12-13. Pluss at legen min mente at da kunne jeg helt sikkert få vite kjønnet, hvis babyen vil vise det da selvsagt :) noen tilfeller er det usikkert og andre tilfeller veldig tydelig. Men jeg håper selvfølgelig at det er tydelig da. Det viktigste blir jo uansett å se at alt står bra til og om det er en eller to :D

Var på privat UL i uke 13 sist og legen ville ikke fortelle kjønnet. Fikk profilbilde da og kunne se at han hadde en liten dings som pekte 90 grader så skjønte det var gutt selv :D Skjønner ikke helt hvorfor gyn ikke ville si det. Er det ikke lov? Eller var han redd for å ta feil?

Vil til UL i uke 12 nå også og prøver å booke time.

Skal på privat UL 6.juni. Skal bli godt å se at alt er OK så jeg kan slippe skuldrene litt ned :)

6/7 her :-) 11 uker da :-)

Skal på tidlig ul neste torsdag (04.06) kl 09:30 og da er jeg 6+6 :D

Ul i morgen på meg, 7+4 uker på vei.. Kjenner jeg grugleder meg veldig ;o

Jeg skal på ultralyd 13 og 27 juli :) blir fem ultralyder før den ordinære som er i august! Fått meg ny hobby

Fikk innkallelse til OUL 1. juli. Tror det er litt tidlig egentlig i og med at jeg da bare vil være 14 uker på vei. Hadde jo siste mens 25.02, men har ofte lange sykluser. Jeg har også sagt både til fastlege og til legen jeg var på tidlig UL hos i uke 6 og hun sa jeg var så langt på vei som jeg trodde. Burde jeg ringe og avbooke? Kommer ikke til å være i Norge i store deler av juli og august, så kanskje bare like greit å ta det?

Back
Topp