Oversikt over ultralydavtaler

VenterPåLillesøster

Betatt av forumet
Ser at veldig mange snakker om at de skal på tidlig ultralyd, så tenkte at vi kunne ha en tråd hvor man legger inn dato før avtalt ultralyd (om man har en). Så kan man i ettertid gå inn og redigere innlegget og fortelle hvordan timen gikk, følelser, tanker, etc :)

Jeg kan begynne.

Jeg har avtalt ultralyd hos gynekologen min 3. juni. Jeg er da 9 + 4 og håper å få se både armer, bein, bevegelse og en sterk hjerterytme! :D

Jeg skal 19 januar, er da 8 uker :) bare får å se at det er liv der. Er hos fastlegen min.

Jeg har time hos gyn 19. Mai

Er bare 7+1, men skal bare se at det et liv, festet på rett sted og telle antall, noe gyn gjør som.standard etter hormonell behandling for å.få el.

Jeg fikk time hos legen min 2. Juni, da er jeg 9+5. Kommer han til å ta ultralyd da? Eller høre etter hjertelyden?

Jeg fikk time hos legen min 2. Juni, da er jeg 9+5. Kommer han til å ta ultralyd da? Eller høre etter hjertelyden?
Vanlige leger har normalt sett ikke ultralyd, og du lyttes neppe etter hjertelyd så tidlig

Jeg og! Jeg er så stressa for at det er for tidlig. Men på privatklinikken kunne jeg bare velge mellom 11. og 29.mai, og 29.mai så er jeg jo nesten i uke 12, det ble litt lenge å vente. Tror jeg er 6+6 på mandag. Hvor langt er du på mandag?

Har time igjen den 22 mai. Håper på å se fremgang å at alt går som planlagt. Kanskje jeg da også får vite litt mer om hvor jeg ligger i løypa siden jeg ikke vet når jeg hadde eggløsning og når befruktning skjedde :p

Back
Topp