Oversikt over tidlig ul

Hei. Har blitt henvist av legen min til tidlig ultralyd. Skal på tirsdag da er jeg 11 uker :) må man betale for det når man er henvist??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da jeg ble henvist fra legen måtte jeg betale 57kr. Var visst for utstyret han brukte.
 
Skal på ennå en til jeg ;) 26.juni. Da er jeg vel ca 17 uker

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dem som tar privat tidlig. Hvor mange tar dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg skal i morgen (1 juni) då er eg 11+3. Grugleder meg veldig! Spent på om det er noko inni der :)
Ønsker deg lykke til, vet om følelsen. Nesten som jeg hadde lyst å springe ut av kontoret før jeg skulle inn... Jeg er nå 11+2 og var i 9+4. Er bare en liten uke siden, men jeg holder på å bli gal av å ikke vite at alt er ok.

Lykke til! Fortell hvordan det gikk.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ønsker deg lykke til, vet om følelsen. Nesten som jeg hadde lyst å springe ut av kontoret før jeg skulle inn... Jeg er nå 11+2 og var i 9+4. Er bare en liten uke siden, men jeg holder på å bli gal av å ikke vite at alt er ok.

Lykke til! Fortell hvordan det gikk.


Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk! Det gjekk kjempe fint, alt såg bra ut- aktiv som berre det :) og det var kun 1 liten inni der ;) var veldig deilig å få sett at det virkelig er sant, men har ikkje heilt gått opp for meg likevel :p

Eg føler med deg, skulle helst sett babyen ofte for å vere sikker! Håper tiden går fort fram til oul, vil sjå meir! :D
 
Jeg skal på onsdag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal også nå på onsdag. Er 12+0 da. Var også en tur 12 mai. Ble da sagt at jeg var 8+5. Trodde jeg var 8+1, men fire dager frem (bak? ... Alt etter som ) er helt ok. Er kjempespent!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal 16.juni :) Er ifølge menstermin 12+3 da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp