Oversikt over tidlig ul

Var på tidlig UL 7. Mai (7+5), bekreftet hjertelyd utvendig og tok innvendig for å få bedre bilde av den lille bønna :)

Fikk beskjed om at tidlig ul på fredag 16.mai blir flyttet til onsdag 21.mai på kvelden. Føles som en evighet til!!!!!! Men da er jeg 8+3 så kanskje større sjanse for å se noe da :) eneste er at vi hadde planlagt å fortelle det til besteforeldre på 17. Mai.. Kommer nok til å vente til etter ul da..

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Skal den 23 mai, da tror jeg at jeg er 13 uker. Men er usikker pga jeg ikke har hatt mensen siden SA i februar. Blir spennende :-D

Skrev feil er så klart 15 jeg skal!

Var på ultralyd i dag 7+1, kunne bare se antydning til plommesekk. Ikke noe hjerte eller noe. Var på innvendig ultralyd,må tilbake om en uke :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Huffda! Håper det er noe der om en uke!

Klem

Har 26.mai, skal være ca 11+2 da :)

Taster på iPhone!

Vardø min første tidlige ul i dag, 19.05! Alt stod bra til:) herlig å endelig få se et hjerte banke! Er 12+0 i dag i følge gynekologen, og han flyttet ikke termin. Den er 3.des:)

Skal nå på torsdag igjen :) den 22.5. Er 11+3 da

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Jeg bestilte selv til den 4. Juni :) skal sjekke om det er to stk og finne nøyaktig termindato... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

6 juni skal jeg :D skal bli godt å se med egne øyne at det er noe der inne og finne en mer nøyaktig termin. Er 12+3 den dagen jeg skal dit :)

Desember 2014

Bruker App

Har enda en ny tidlig ultralyd. Haha! 3. juni og da er jeg 12 uker akkurat :)

Hei. Har blitt henvist av legen min til tidlig ultralyd. Skal på tirsdag da er jeg 11 uker :) må man betale for det når man er henvist??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp