Oversikt over tidlig ul

14/5 kl 9, er da 8+3 :)
 
Har fått time til UL 7. mai :Heartred Er då 7+2. Blir spennande :excited001
 
22.mai :) skal vel være 11+5 da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skal på ny ul 28mai. Er da 13+5 ifølge min beregning. Hun pleier å kunne se kjønnet også da, så krysser fingrene for det :p
 
Jeg skal på en til den 28.mai, da er jeg 12+2 :)
 
2mai skal æ på ul til gyn, litt blod i noe rart her i går.. håper der fortsatt e liv... ♡
 
Var på mandag, og skal igjen nå mandag. Trooor vi er 6+4 da. Usikker , så derfor ul tidlig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var på UL i dag, uke 6+4. Så ei lita bønne med et hjerte som banket voldsomt :) Vet at det ikke er en garanti for noe, men så langt var alt bra, så jeg fortsetter å håpe med hele mitt hjerte at alt går bra denne gangen :)
 
Hadde en 28. April, på grunn av brun utflod, da var jeg 5+4 og fikk se en 2mm klump med hjerte/plate som slo som bare det.. :)

Pga blødninger satte legen meg opp på ny sjekk 26. mai. Da er jeg vel 9+4...


Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️
 
Var på UL i går (veke7+2), og fekk sjå ei lita reke på ca 11-12 mm med bankande hjerte:love7 Var veldig nervøs på forhånd sidan eg har hatt ein del brun utflod siste dagane, og fordi eg har opplevd tom fostersekk tidlegare. Skal inn igjen på ny UL om 3-4 veker. Såå glad og letta!!! :)
 
Var på ultralyd i dag 7+1, kunne bare se antydning til plommesekk. Ikke noe hjerte eller noe. Var på innvendig ultralyd,må tilbake om en uke :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp