Oversikt over nåværende statuser (ikke quote,jeg oppdaterer den bare..gi beskjed!)

jeg hadde pos test 6/11/07,mistet i midten av des 07..måtte sette igang en abort selv og operere etter 6 dager med smerte...

Kan sette meg på ¨venter¨ fryseforsøk mai/juni

livslyst:legg inn oppdateringen din i en egen mld...
og ikke qoute..
har gitt beskjeder om det! rett og slett for at jeg ikke gidder sitte nistudere en qouting,
så kanskje du kan ta de bort igjen og heller legge inn en egen enkel mld?

det er ikke så nøye asså..men du går på edith knappen,så bare visker du det ut å setter en stjerne eller noe anna lite der..

men hva skal jeg oppdatere på deg da?

god helg[:)]

Skal på forsamtale i Porsgrunn 26. mars. 

Uttak 5 mars[;)]

jeg hadde neg test 3 og 6mars[:(]

Idag fikk vi brev hvor det står at de har mottatt alle relevante papirer og prøvesvar og at vi er klar for icsi-behandling. Videre står det at når vi ønsker behandling skal vi ringe inn mens, så da er det bare å vente. Mensen skal komme allerede til uka, så ringer inn da. Ikke sikkert vi får komme til med en gang da, men nå er vi enda et skritt nærmere [:)]

venter på fryseforsøk våren 08

heeeey=))

jeg har skiftet nick til babysnuppah...lurer på om du kunne forandre på meg? bytte ut cizzyen med babysnuppah???
vil være mer annonym...[:)]hihi[:)]

Ruger[:D] 

ooopz...[:)]
du må gjøre om på nicket mitt nede på annet...hihi[:)]

vi klarte vår første ivf,og er no gravid, termin ca 21 november[:)]

og babytutta,håper av hele mitt hjerte at du følger etter nå, vil så gjerne ha deg med på min vei[:)]

og SELVFØLGELIG dere andre også

da kan eg endelig flytte over fra Ventere til Rugere[:D]

satser på å bli smittet av Vilsågjerne [;)]

HEIJA....

Æ HAR BYTTA TILBAKE NICK JEG...FØLTE DET IKKE VAR MEG Å KALLE MEG BABYSNUPPAH...SÅ NÅ ER JEG CIZZYEN IGJEN...

(ble mer annonym med nytt nick,men det ble ikke meg...)

håper det ikke skaper altfor mye styr med byttinga...sorry at jeg bytter sånn...;)

Da venter jeg på nytt uttak på vårparten .....

Back
Topp