Oversikt over nåværende statuser (ikke quote,jeg oppdaterer den bare..gi beskjed!)

En oppdatering på min status: Jeg ruger siden 3. november! (marimari 30 år)

Tenkte jeg skulle si ifra om at jeg kan bytte "holdeplass" fra testdatoer til å ha testet negativt den 5 nov. Venter på mens så vi kan sette igang forsøk nr. 5!!!

ble nok negativt på meg også gitt..[&o]  tar det litt med ro nå til over jul tenker jeg.. så håper vi på det siste egget mitt er gull egget[;)]

hei! rusler litt ydmykt inn sånn på "ånkli", vet ikke helt om jeg hører til her enda.
vi har sendt søknad til prøverør, og får innkallelse før utgangen av april 2008.....
hurra for helse-norge!
vi er 22 og 31 år, fra nord i landet. har prøvd i 2 år og 4 mnd med litt pergokurer og sånt.
nå satser vi på at folka på UNN kan hjelpe oss [:)]

negativt på meg også gitt.
så da blir det fryseforsøk på oss, bare vente på mensen dukker opp, kjennes som ho er i nærheten.

godt lille70 testet pos da og klovnen

lykke til dere andre

Da kan eg endelig forflytte meg fra Ventere og over til Under Behandling [:D]
Startet med nesespray idag 7.november.

Satte inn gullegget 24.10 og er nå lykkelig gravid [:)] 

ORIGINAL: Julibaby08

Satte inn gullegget 24.10 og er nå lykkelig gravid [:)] 

Signerer denne likegodt jeg[:D][:D][:D]

Venter på oppstart[;)]

Jeg har testet positivt i går og ikke fått noen blødning!! Så da er jeg vel gravid!! [:)]
På andre forsøk icsi. Klarer ikke helt å tro på det ennå. Får håpe det holder helt til juli.
marimari, 31 år

Slenger inn en oppdatering etter å ha fått ett knallbra kick i rompa av en tråd du la inn!!! Setter inn frys FREDAG 23/11 og får da ny testdato 7/12    [:D]  

startet stikking 21.nov. [:)]

Idag fikk vi brev fra UNN. Skal ta endel blodprøver før vi får time til forundersøkelse.

Hei babytutta, du må no oppdater meg, skulle veldig gjærne oppdatert meg på en annen plass enn NEGATIV, men, men....

Kan jeg og være med på listen...?
Po 29 år - tok lapraskopi 29.nov, begynne pergotime neste syklus (fra ca 26. des..)

Back
Topp