Oversikt over nåværende statuser (ikke quote,jeg oppdaterer den bare..gi beskjed!)

ORIGINAL: po

Kan jeg og være med på listen...?
Po 29 år - tok lapraskopi 29.nov, begynne pergotime neste syklus (fra ca 26. des..)

selfølgelig kan du det[:)]  lagt deg på venter...siden du ikke er igang med pergo enda...send en oppdatering da når du er i gang så skal jeg endre status....

har oppdatert deg Bulla, si fra når jeg skal endre deg til under behandling da... når du er i gang;)

og nei Marthine har jeg ikke sett innpå her på leeenge, spørt etter henne men er visst ikke innpå her..  ser i en  tråd fra oktober at ingen av egga festa seg, så har tatt henne bort....

Testet negativt idag 7/12.... [:'(]

Ruger på 2 gullegg. Testdato 28. Desember

Negativ test julaften. Venter på fryseforsøk.

Fryseforsøket mitt blir i mars.

(PS: Du kan stryke meg fra ruger-listen.)

1 ICSI Positiv 28 desember

eg e venter=) skal påsamtale på hausken 28 januar

er fiksa...sorry følger ikke med..hehe bare gi meg beskjed...

Vi skal ta blodprøver imorgen (mandag 14/1), samt sende inn skjemaene vi fikk i posten før jul. Regner med at søknaden da skal være ferdigbehandlet innen utgangen av februar (ifølge UNN).

Har startet med min firste IVF; begynte med Puregon 16. jan første ultralyd 25. jan

Er igang med min første IVF: Started med Synrela nesespray 2. jan, Puregon 175ie 16. jan. Skal på ultralyd fredag 25. jan. Uttak uke 5 en gang, håper på førsten av uken 28-30 jan. [:)]

Sprayer fra i morgen!![:D]

Back
Topp