Overraskelse vs planlagt

Planlagt her og. Men synes nesten "alle" her har hatt en SA el.?[emoji33] Har ikke vært så redd for SA egentlig, tror ikke forum er bra for meg, blir bekymret av å lese her [emoji28][emoji28]
Litt enig med deg.. Skremmer meg litt å lese om alle de hver gang man går inn her.. Men siden bare bf og jeg vet om det i magen enda er det også godt å være her og dele/lese tanker og følelser.

Litt enig med deg.. Skremmer meg litt å lese om alle de hver gang man går inn her.. Men siden bare bf og jeg vet om det i magen enda er det også godt å være her og dele/lese tanker og følelser.

Sånn føler jeg det også!

Planlagt her og. Men synes nesten "alle" her har hatt en SA el.?[emoji33] Har ikke vært så redd for SA egentlig, tror ikke forum er bra for meg, blir bekymret av å lese her [emoji28][emoji28]
Jeg hadde en SA for 7 år siden nå. Ble gravid nesten med en gang etterpå å har nå en nydelig sønn på 6 år. Så jeg tenker sjelden på den jeg mistet. Hadde akkurat oppdaget at jeg var gravid da jeg mistet. Hadde jeg ventet noen dager med å ta test hadde jeg neppe vist om det.
Merker jeg er mer redd for sa denne gangen en jeg var de andre gangene jeg var gravid. Men det er pga at vi blir ikke å prøve på nytt hvis jeg mister denne.

Ble gravid i desember og det var ikke planlagt, vi visste egentlig ikke når vi skulle begynne å prøve heller, så hadde jeg en sa i januar, og da valgte vi å prøve igjen, så denne var planlagt, sånn halvveis :p

Planlagt! Etter ma i januar ville jeg bli gravid igjen så fort som mulig:)

Her var det ikke planlagt. Vi hadde nylig bestemt oss for å vente noen år men plutselig ble mensen borte. Tok en test og den var positiv. Var ikke veldig glad da, måtte ta noen dager for å tenke på saken og komme over sjokket :smiley-bounce022 er spent nå daxsmile9

Veldig ønska. Fjerna staven i mai å pga div ble det ikke skikkelige forsøk før en liten koruksjon i nov å vi fikk prøvd skikkelig rundt nyttår. Å da satt den. Mista 5+4 26.januar å prøvd med en gang igjen å etter el 7.feb satt den igjen. Så 23 daga etter SA satt æ skjelvende m positiv test.

Både ja og nei. Vi planlagte å begynne å prøve etter menstruasjonen min i mars, men den kom aldri, tok en test og ojsann var visst blitt gravid før vi fikk tid til å prøve... Så det er veldig ønsket, etter en MA i høst er jeg litt engstelig men prøver å ta en dag av gangen....

Tok siste p sprøyta 10 mai i fjord. Fikk mensen igjen 1 gang i november. Så i desember og så i januar. Vi prøvde ikke akkurat. Vi tenkte mer at det skjer når det skjer. Å det gikk jo ikke så lang tid :) så e jo egentlig planlagt :)

Dette var en veldig stor overraskelse, etter at vi mistet i november (ma) hadde vi ikke planlagt noe ny spire enda :)

Veldig planlagt! Sluttet med prevensjon i August -15, begynte å prøve aktivt i januar - 16, MA i sommer i uke 10, så nå er jeg veldig glad og redd, i likhet med mange andre her..

Dette med at det er mange her som har opplevd MA/SA tror jeg som noen andre nevnte her har med at vi er overrepresentert på forum. Jeg har to barn fra før, og var aldri på forum da, det var først da jeg mistet at jeg følte behov for å dele det med noen. Og så fortsatte jeg å følge med på "vi som prøver" og nå i termingruppe, selv om jeg ikke er den mest aktive.

Mitt råd, som jeg prøver så godt jeg kan å følge selv (ikke så enkelt altså), er å prøve å ikke tenke for mye på det man ikke kan gjøre noe med. Jeg prøver å tenke at jeg er gravid nå, og å glede meg over det. Bekymringene for et barn slutter jo aldri uansett, selv etter 12 uker, etter fødsel, etter de er voksne osv...

Både ja og nei her ;) Mannen sa "vi ser hva som skjer" og jeg sa "jeg vil" ;) Vi hadde fått litt beskjeder om at dette muligens ikke ble så lett så vi tok det litt som det kom... også satt den på 2pp :) Hadde risikosvangerskap sist og håper dette blir annerledes, roligere, mindre kontroller og mer levelig enn sist ;)

Planlagt[emoji846] tenkte egentlig på 2018- baby, men så fikk vi kalde føtter og turte ikke vente lenger (har et ivf-barn så ting går ikke nødvendigvis så fort..).

Back
Topp